Przekładka środka mostu ze spręzyny do resora? możliwa? |
Autor |
Wiadomość |
2wb
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Różansko
|
Wysłany: 23-05-2014, 17:18 Przekładka środka mostu ze spręzyny do resora? możliwa?
|
|
|
Witam, jestem nowy wiec chce sie przywitać na poczatek. Tak jak w temacie mam pytanie czy da rade przełożyć bebechy z mostu na sprężynie do mostu na resorze? I co ewentualnie musialbym przełożyć? A zależy mi dlatego ze ten na sprezynie posiada blokade LSD. |
|
|
|
 |
skalniak
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014 Posty: 8 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11-06-2014, 20:31
|
|
|
Witam kolege,ja również jestem tu nowy.Dlaczego kolega chce wymieniać coś co najprawdopodobniej już ma,LSD nie jest niczym nadzwyczajnym i było montowane w mostach chyba większości jedynek,jak nie we wszystkich,po drugie przełożenia zarówno w przednim jak i w tylnym muszą być takie same.pozdrawiam. |
|
|
|
 |
2wb
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Różansko
|
Wysłany: 14-06-2014, 19:40
|
|
|
Witam, no niestety moj most na resorze nie ma lsd... a przelozenia mostów sa takie same... na dniach bede robic przekladke i dam znac czy jest to wykonalne;) |
|
|
|
 |
skalniak
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014 Posty: 8 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15-06-2014, 20:28
|
|
|
Kolego ja idę trochę dalej,bo do swojego wkładam reduktor SS i most z blokadą a dokładniej komplet z II-ki bo LSD to trochę mało.A apropo zamiany resorów na sprężyny to widziałem u kolegi w warsztacie takie przeróbki,acz kolwiek możesz most sprężynowy założyć na resory,ktoś musi ci dorobić odpowiednie cybanty,obetnij mocowanie wachaczy i powinno pasować.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 06-07-2014, 22:57
|
|
|
skalniak, zakładasz reduktor SS i most z blokada, elektryke przerabiasz? Zakładasz moduły do sterowania kontrolkami napędów i kompresorem czy spinasz na krótko? |
|
|
|
 |
2wb
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 2.5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Różansko
|
Wysłany: 07-07-2014, 19:13
|
|
|
Witam. Jednak da rade bez żadnych przeróbek przełozyć środek mostu ze spręzyny do resora. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
skalniak
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero I 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2014 Posty: 8 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 15-07-2014, 23:59
|
|
|
witam,bawię się i wszystko przerabiam,narazie szukam natchnienia i czasu,każda część waży parę kilo i muszę się odpowiednio nastroić no i czasu trichę znaleźć bo wszystko robę sam i bez kanału,ale nie takie rzeczy już robiłem,ostatnio wymieniałem pierścienie i panewki też leżąc pod samochodem i ogarnąłem temat w jeden dzień. |
|
|
|
 |
jimmy_poznan
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I '89 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2015 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-05-2015, 14:34
|
|
|
Hej,
jakby co to potrafię ogarnąć temat blokady z PII do mostu tylnego PI + tarczowe hamulce gratis |
|
|
|
 |
Misiek I
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 09-10-2016, 18:55
|
|
|
witam
chciałbym do swojego miska I 2,5 na resorach wstawić most od dwójki 2.8 z blokadą na sprężynach
co wy na to ? do zrobienia czy raczej sobie darować za każdą sugestię czy poradę będę bardzo wdzięczny |
|
|
|
 |
Kris 77
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 1 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2016 Posty: 1 Skąd: Z internetu
|
Wysłany: 18-11-2016, 11:21
|
|
|
jimmy_poznan,
Część
Ile za taką wymianę w Pajero 1 2.5 na główkę z blokada plus kompresor ( na gotowo)
Pozdrawiam
Krzysztof |
|
|
|
 |
Peter_03
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I 2.3TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2021 Posty: 5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 02-06-2022, 14:32
|
|
|
Trochę odkopię temat do swojego miśka 86r. na resorach chcę wrzucić 2,8TD, skrzynię z reduktorem SS i komplet mostów z P2, pytanie moje jest takie czy dużo jest zabawy z przekładką napędów, jak wygląda sprawa spasowania wszystkiego do starszej budy, może jakieś podpowiedzi co musi zostać od starszej generacji i jak wygląda sprawa dopasowania tylnego mostu z P2 na sprężynie do ramy od P1 na resorze. |
|
|
|
 |
|