Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepustnica problem z jałowymi
Autor Wiadomość
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 21-12-2011, 15:28   Przepustnica problem z jałowymi

wiem ze temat był poruszany i wiem jak z nim walczyć ale w moim nowym nabytku carismie sedan z 2000 roku po lifcie zauważyłem ze przepustnica znacząco różni się od modelu który miałem poprzednio również z 2000 roku obydwie przepustnice są flyby wire ale kolosalnie różnią się budową, tak samo sam kolektor aluminiowy, oznaczenie silnika to 49GDI??? pokrywy plenum odlane z magnezu w poprzednim samochodzie była to wytłoczka stalowa wszystko wygląd mi na jakiś dziwny model przejściowy i tu rodzi się pytanie bo samochód gaśnie mi na luzie nie trzyma stabilnie obrotów na jałowym przepustnica troszkę obrośnięta i zabieram się za jej czyszczenie ale bardziej niepokoi mnie fakt ze w przepustnicy sama klapa jest wychylona w poprzednim modelu po wymontowaniu przepustnicy z auta klapa znajdowała się w położeniu zamkniętym czy to normalne?

[ Dodano: 22-12-2011, 11:49 ]
dobra poszukałem trochę w internecie i okazało się ze do tego silnika były montowane 4 różne typy przepustnicy sterowanej po kablu ja mam ta EAC60-002 pozostała jedynie kwestia klapy czy powinna ona być uchylona?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-12-2011, 12:21   

Normą jest lekko uchylone położenie.

2000 r. Carismy są okropnym połączeniem gratów przedliftowych z poliftowymi i jeszcze na dokładkę własną elektroniką.....są ciężkimi przypadkami przy problemach elektronicznych.

Jak masz przepustnicę 002, to wychylenie nie powinno być większe niż do końca nadlewów w gardzieli, jak jest większe - przepustnica do regeneracji
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 22-12-2011, 14:22   

a czy da rade podmienić np EAC60-002 na EAC60-003 albo EAC60-004 ? która z tych przepustnic jest najmniej awaryjna ja miałem wcześniej bodajże EAC60-003 i żadnych problemów nie notowałem mam jeszcze całego anglika na części także mogę sobie podmienić :D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-12-2011, 16:30   

Wszystkie są awaryjne
002 jest awaryjna w sposób najmniej uciążliwy - da się metodą wyłącz/włącz stacyjkę dojechać do celu, podczas gdy pozostałe padając permanentnie przełączają auto w tryb awaryjny.

Podmienić możesz jeżeli tylko mechanicznie uda Ci się przymocować 003 w miejsce 002 - w drugą stronę no-way ;) . Elektronicznie są identyczne, trzeba będzie pokombinować z wodnymi rurkami
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 25-12-2011, 18:32   

dzięki za pomoc + a ta przepustnica EAC60-002 przy wyłączonym silniku pozostaje lekko uchylona w przeciwieństwie do EAC60-003 gdzie klapa po wyłączeniu silnika jest zamknięta.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.