Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Zgasl i wiecej go nie moglem juz odpalic :((POMOZ
Autor Wiadomość
vroom
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 16:06   [CJ4A 1.6] Zgasl i wiecej go nie moglem juz odpalic :((POMOZ

Prosze pomozcie !!

Wygladalo to tak:
Jade dosc szybko okolo 150-160 km/h na wysokich obrotach i nagle przy 5 tys przerwalo. Nic jade dalej chcialem sprawdzic czy sie powtorzy zwiekszylem obroty i ponownie odcielo i zgasl ! Jak juz zgasl tak go do tej pory nie moge zapalic - holowanie itp....

silnik 1.6
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-04-2007, 00:25   

Rozrusznik przy próbie kręcenia kręci normalnie czy szybciej niż zwykle?
 
 
vroom
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 11:13   

normalnie sie kreci.. a dzis patrzylem z ojcem to na cewce nie ma iskry

Czy mogl pasc modul ?
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2007, 00:00   

Jasne ze mógł. A'propos braku iskry jest jakos ostatnio pare dyskusji,na poczatek poszukaj i poczytaj.Nie masz moze mozliwosci na czesciowa podmianke czesci od jakiegos innego Kolciarza?To by bardzo poprawilo sytuacje.
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 11-10-2011, 08:04   

Mam pytanie gdzie w naszych coltach znajduje się moduł zapłonu.
Colt 1,6 90 KM z 99r.
Sprawa druga, czy padnięte kondziołki w ECU mogą być przyczyną zbyt wysokich obrotów zaraz po odpaleniu ponad 2000 obr /min

Pozdrawiam Tomek
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.