Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:02
[I 2.0] Problem ze wspomaganiem przy agresywnej jeździe.
Autor Wiadomość
Komarecki 
Forumowicz
Komar

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 43
Skąd: Poznań - Strzeszyn
Wysłany: 23-10-2011, 20:46   [I 2.0] Problem ze wspomaganiem przy agresywnej jeździe.

Witajcie.

Dziś miałem okazje uczestniczyć w rajdzie organizowanym przez automobil klub WLKP i podczas prób sprawnościowych miałem następujący problem ze wspomaganiem.
Mianowicie : W czasie bardzo ciasnego slalomu na pełnym gazie i podczas szybkiego kręceniu kierownicą zauważyłem chwilowe (ułamki sekund) blokowanie się kierownicy , uniemożliwiając "lekkie kręcenie" i musiałem używać kupe siły by zmusić samochód do skręcania, zupełnie jak by nie było wspomagania.
Pytanie:
Czy jest to przez mechanizm różnicowy (i jest to normalne zachowanie) czy poprostu pompa wspomagania już kończy swój żywot (dodam ze nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym problemem podczas normalnego użytkowania)
Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim ?

ps. dodam jeszcze ze miałem 3 czas na próbach sprawnościowych na 14 załóg :) hehe
 
 
goory 
Nowy Forumowicz


Auto: STI PS nr17, outlander 1 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2011, 13:20   

Hej, obstawiam pompę, ale może wystarczy wymienić płyn w układzie.

ja mam podobny problem w Subaru STI przy bardzo intensywnej eksploatacji i po rozgrzaniu płynu. Zdecydowanie nie powinno tak być w żadnym samochodzie.

Nie wiem nic o przebiegu Twojego auta, ale w moim Outlanderze 1 2,0T przy przebiegu około 50 tyś km przewody wspomagania są zapocone na łączeniach. Płyn w zbiorniczku aż dziwnie bulgocze przy uruchomionym silniku. Widać to przez ścianki pojemniczka. Zakładam, że powinno tak być, gdyż wszystko działa sprawnie. Najwyraźniej pompa podaje tam spore ciśnienie.

Pozdro
goory
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.