 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:02 |
[I 2.0] Problem ze wspomaganiem przy agresywnej jeździe. |
Autor |
Wiadomość |
Komarecki
Forumowicz Komar
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 43 Skąd: Poznań - Strzeszyn
|
Wysłany: 23-10-2011, 20:46 [I 2.0] Problem ze wspomaganiem przy agresywnej jeździe.
|
|
|
Witajcie.
Dziś miałem okazje uczestniczyć w rajdzie organizowanym przez automobil klub WLKP i podczas prób sprawnościowych miałem następujący problem ze wspomaganiem.
Mianowicie : W czasie bardzo ciasnego slalomu na pełnym gazie i podczas szybkiego kręceniu kierownicą zauważyłem chwilowe (ułamki sekund) blokowanie się kierownicy , uniemożliwiając "lekkie kręcenie" i musiałem używać kupe siły by zmusić samochód do skręcania, zupełnie jak by nie było wspomagania.
Pytanie:
Czy jest to przez mechanizm różnicowy (i jest to normalne zachowanie) czy poprostu pompa wspomagania już kończy swój żywot (dodam ze nigdy wcześniej nie spotkałem się z tym problemem podczas normalnego użytkowania)
Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim ?
ps. dodam jeszcze ze miałem 3 czas na próbach sprawnościowych na 14 załóg hehe |
|
|
|
 |
goory
Nowy Forumowicz

Auto: STI PS nr17, outlander 1 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2011, 13:20
|
|
|
Hej, obstawiam pompę, ale może wystarczy wymienić płyn w układzie.
ja mam podobny problem w Subaru STI przy bardzo intensywnej eksploatacji i po rozgrzaniu płynu. Zdecydowanie nie powinno tak być w żadnym samochodzie.
Nie wiem nic o przebiegu Twojego auta, ale w moim Outlanderze 1 2,0T przy przebiegu około 50 tyś km przewody wspomagania są zapocone na łączeniach. Płyn w zbiorniczku aż dziwnie bulgocze przy uruchomionym silniku. Widać to przez ścianki pojemniczka. Zakładam, że powinno tak być, gdyż wszystko działa sprawnie. Najwyraźniej pompa podaje tam spore ciśnienie.
Pozdro
goory |
|
|
|
 |
|
|