Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] klimatyzacja
Autor Wiadomość
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 16-10-2011, 17:30   [CA1A 1.3] klimatyzacja

jak sprawdzić czy w ogóle jest ? wiem, że pytanie głupie, ale jestem kompletnym laikiem, niedawno kupiłem ten samochód i wg sprzedawcy powinna być, w sumie tak bardzo mi na niej nie zależy, podczas zakupu skupiałem się na innych rzeczach czy są sprawne.
aczkolwiek:
włącznika nigdzie nie ma na desce typu A/C, ale gdy włączę zimny nawiew to powietrze wieje zimne, do tej pory jak jeździłem fiatem sieną, albo starą mazdą 626 to włączając zimny nawiew w upał na zewnątrz to powietrze i tak wiało ciepławe, takie strasznie nie przyjemne, tu jest inaczej. klimatyzacja jednak powinna skraplać powietrze, ale takiego czegoś nie odczuwam , jak sprawdzić i mieć pewność ?:)
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 16-10-2011, 23:54   

Do włączania klimatyzacji służy trójpozycyjny(OFF, ECONO, DRY) włącznik znajdujący się na panelu nawiewów z rysunkiem płatka sniegu, więc raczej byś go zauważył, gdybyś go miał.

Tu go widać dokładnie: http://www.japanautoteile...pics/126891.jpg

Więcej elementów widać pod maską. Przede wszystkim colt z klimą ma 2 chłodnice, 2 wiatraki, skrzynkę przekaźników koło lewej lampy i osuszacz w pobliżu lewego mcphersona, oraz z mniej widocznych kompresor i parownik..

Tutaj zaznaczone po czym poznać pod maską colta z klimą: http://img692.imageshack....990027large.jpg
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 18-10-2011, 11:08   

no to klima jest :) nawet wczoraj jeden mechanik mi potwierdził, teraz tylko powiedz mi czym się różnią pozycje Econdo od Dry ? bo na wyłączonym a na tych pozycjach nie odczuwam różnicy
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 18-10-2011, 11:36   

Różnica jest w częstotliwości załączania kompresora względem temperatury powietrza schłodzonego przez parownik:
ECONO (przycisk wciśnięty do połowy) - załączanie kompresora gdy temperatura powyżej 8 st C.
DRY (przycisk całkowicie wciśnięty) - załączanie kompresora gdy temperatura powyżej 3,2 st C.

W obecnych warunkach atmosferycznych raczej ciężko będzie zauważyć różnicę między włączoną, a wyłączoną klimą, jedynie łatwiej jest odparować szyby za jej pomocą.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.