[Cari 1.8 GDI] Ciągłe problemy z obrotami na jałowym, POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
bczyzowski
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2011, 09:32 [Cari 1.8 GDI] Ciągłe problemy z obrotami na jałowym, POMOCY
|
|
|
U mnie nadal problem z obrotami ale tylko na jałowym. Przepustnica wyczyszczona, pompa WC sprawdzana wszystko w normie. Wracałem od mechanika(sam stwierdził że wszystko jest ok pojeździł z 50km i nic nie było) auto zachowywało się normalnie. Na światłach obroty nie spadały(było z 600-800). Następnego dnia wybrałem się do sklepu(odległość ok 10km) i obroty na jałowym znowu zaczęły spadać. Gdy samochód już się dusił i całym nim trzęsło poderwał te obroty i znowu było normalnie przez jakiś czas. Wracając ze sklepu to samo, znowu spadały. Sam już nie wiem co może być przyczyną, ciekawe jest to że po takich mocniejszych wstrząsach problem na jakiś czas ustępuje. |
_________________ bczyzowski
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS
 |
|
|
|
 |
kamil88
Forumowicz
Auto: Carisma GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 01-11-2011, 11:19
|
|
|
Sprawdź silnik krokowy,może wystarczy go przeczyścić. W najgorszym wypadku go wymienisz i objawy powinny ustąpić . W moim volvo mam podobnie,i jest to na 99% wina silnika krokowego. |
_________________ Adrenalina uzależnia |
|
|
|
 |
bczyzowski
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2011, 12:12
|
|
|
Możesz mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje, jak wygląda itd. |
_________________ bczyzowski
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-11-2011, 17:39
|
|
|
Przepustnica z linką, czy elektroniczna? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bczyzowski
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2011, 18:01
|
|
|
Nie wiem, to nie ja czyściłem. CARISMA 1.8 GDI wersja LS z 1998 roku |
_________________ bczyzowski
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS
 |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 01-11-2011, 19:02
|
|
|
To wersja z linką. Proponuję rozebrać silniczek krokowy i zakroplić olejem łożyska (najlepiej w aerozolu), bardzo dobra jest oliwka do broni. Miałem podobne objawy i takie doraźne działanie pomogło. Silniczek krokowy jest przykręcony do przepustnicy, dochodzą do niego dwie cienkie rurki gumowe około 12mm średnicy, trudno nie zauważyć. Żeby rozebrać silniczek trzeba odkręcić trzy śrubki trzymające ebonitowy kapturek, zazwyczaj ciężko jest je poluzować (są z miękkiego metalu i wyrabiają się gniazda wkrętaka). Powodzenia przy majsterkowaniu. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
|