Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fj_mike
02-11-2011, 17:51
[EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0
Autor Wiadomość
pimpa111 
Nowy Forumowicz

Auto: Rover 420 SDi, póki co;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 31-10-2011, 16:33   [EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0

Witam wszystkich ponownie;)

Mam pytanie o moment obrotowy dla silników 2.0 benzyna i 2.0 TD. Przewertowałem forum i nic nie znalazłem. Wujek Google też rozkłada ręce. Pytanie bierze się stąd, że dokładnie wczoraj miałem okazję przejechać się Galantem 2.0, co prawda w gazie, no ale zbierał się jak wóz z sianem, przy 80 km/h trzeba było zejść do trójki żeby się zaczął bujać... A jak powszechnie wiadomo to nie do końca ilość kucy, a moment obrotowy jest odpowiedzialny za dobre przyspieszenie... A może się mylę... W każdym razie jak ktoś ma te dane to poproszę;)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 31-10-2011, 18:06   

Temat nie w tym dziale...

[ Dodano: 31-10-2011, 18:08 ]
Prosze o przeniesienie tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=114
ps. Jeśli sie zastanawiasz nad kupnem 2.0 LPG a 2.0 TD to pogadaj z Owczarem, to wybije ci z głowy TD...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
pimpa111 
Nowy Forumowicz

Auto: Rover 420 SDi, póki co;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 31-10-2011, 18:15   

Hmm, nie chcę nikogo denerwować, ale właśnie chcę kupić Galanta, więc dlatego zamieściłem post akurat w tym dziale. Co do diesli nie mam żadnych złych doświadczeń, teraz mam czwartego diesla w karierze i naprawdę nie mam co narzekać. No chyba że Mitsubishi w Galancie założył jakiś niewypał, ale po to pytam aby się nie władować.

Pozdrawiam!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2011, 18:22   

2.0 w LPG zbiera się w trasie podobnie do diesla. Wybijać z głowy diesla nie mam zamiaru, ale patrząc na ceny ON to w przypadku gala to nie jest strzał w 10. Przy butowaniu palił mi 9l po mieście i 7,5l w trasie. Lepszy strzał to 2,5 plus LPG.

A na forum wszystko już jest:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68007
http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten

No i FAQ przed zakupem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Dieslem fajnie się przemieszczało... ale 2,5... hmm to dopiero jeździ :)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-10-2011, 20:53   

pimpa111 napisał/a:
am pytanie o moment obrotowy dla silników 2.0 benzyna i 2.0 TD.


http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 02-11-2011, 15:37   

2.0 benzyna -178Nm @ 4500U/min (na gazie wartosci moga byc mniejsze)
2.0TD - 202Nm @ 2500U/min

Diesle kreca sie juz od niskich obrotow, w przeciwienstwie do benzyniakow ktore wola wysokie obroty.

Porostu ten typ tak ma.

Jesli sie oczekuje wiecej od tak duzego auta to 2.5 v6 to minimum.
A VR4 powinien juz zaspokoic wymagania co do osiagow, ale wiaze sie to z $$$.

pozdrawiam
_________________
Galant EA2W '99
02637/KMM
 
 
 
GAL 
Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Biała
Wysłany: 03-11-2011, 13:15   

Jakiś czas temu miałem 4D68 w E57 i powiem, że nie narzekałem na niego, powiem więcej:
jeśli chodzi o diesla to jest dla mnie wzorem.
Nie jestem wariatem ani zgorzkniałym starcem, czasem lubię przycisnąć.
Teraz powracam do życia 4G63 w EA i sprawdzę osobiście różnice.
_________________
był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.