Przesunięty przez: fj_mike 02-11-2011, 17:51 |
[EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
pimpa111
Nowy Forumowicz
Auto: Rover 420 SDi, póki co;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 31-10-2011, 16:33 [EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0
|
|
|
Witam wszystkich ponownie;)
Mam pytanie o moment obrotowy dla silników 2.0 benzyna i 2.0 TD. Przewertowałem forum i nic nie znalazłem. Wujek Google też rozkłada ręce. Pytanie bierze się stąd, że dokładnie wczoraj miałem okazję przejechać się Galantem 2.0, co prawda w gazie, no ale zbierał się jak wóz z sianem, przy 80 km/h trzeba było zejść do trójki żeby się zaczął bujać... A jak powszechnie wiadomo to nie do końca ilość kucy, a moment obrotowy jest odpowiedzialny za dobre przyspieszenie... A może się mylę... W każdym razie jak ktoś ma te dane to poproszę;) |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 31-10-2011, 18:06
|
|
|
Temat nie w tym dziale...
[ Dodano: 31-10-2011, 18:08 ]
Prosze o przeniesienie tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=114
ps. Jeśli sie zastanawiasz nad kupnem 2.0 LPG a 2.0 TD to pogadaj z Owczarem, to wybije ci z głowy TD...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
pimpa111
Nowy Forumowicz
Auto: Rover 420 SDi, póki co;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 31-10-2011, 18:15
|
|
|
Hmm, nie chcę nikogo denerwować, ale właśnie chcę kupić Galanta, więc dlatego zamieściłem post akurat w tym dziale. Co do diesli nie mam żadnych złych doświadczeń, teraz mam czwartego diesla w karierze i naprawdę nie mam co narzekać. No chyba że Mitsubishi w Galancie założył jakiś niewypał, ale po to pytam aby się nie władować.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
Theo
Mitsumaniak

Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 39 Skąd: oklice Starogardu Gd.
|
Wysłany: 02-11-2011, 15:37
|
|
|
2.0 benzyna -178Nm @ 4500U/min (na gazie wartosci moga byc mniejsze)
2.0TD - 202Nm @ 2500U/min
Diesle kreca sie juz od niskich obrotow, w przeciwienstwie do benzyniakow ktore wola wysokie obroty.
Porostu ten typ tak ma.
Jesli sie oczekuje wiecej od tak duzego auta to 2.5 v6 to minimum.
A VR4 powinien juz zaspokoic wymagania co do osiagow, ale wiaze sie to z $$$.
pozdrawiam |
_________________ Galant EA2W '99
02637/KMM |
|
|
|
 |
GAL
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Biała
|
Wysłany: 03-11-2011, 13:15
|
|
|
Jakiś czas temu miałem 4D68 w E57 i powiem, że nie narzekałem na niego, powiem więcej:
jeśli chodzi o diesla to jest dla mnie wzorem.
Nie jestem wariatem ani zgorzkniałym starcem, czasem lubię przycisnąć.
Teraz powracam do życia 4G63 w EA i sprawdzę osobiście różnice. |
_________________ był GALANT 4D68 '93
jest CARISMA F8QT '97
jest GALANT 4G63 '97 |
|
|
|
 |
|