Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
Pomoc w identyfikacji części zawieszenia
Autor Wiadomość
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2014, 20:52   Pomoc w identyfikacji części zawieszenia

Dzisiaj jadąc usłyszałem, jakby coś pękło/urwało się, po zatrzymaniu znalazłem na drodze taką oto część:





Udało mi się odczytać nr MR 198872 ale nie jestem na 100% pewien bo jest dosyć niewyraźny.
Wynikałoby z tego że to od łącznika stabilizatora, ktoś jest w stanie potwierdzić? :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sxizo 21-02-2014, 09:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 20-02-2014, 21:16   

Być może to to:


na moje oko to jednak wygląda na poduszkę wahacza:



oznaczenie J15008

wjedź na kanał i sprawdź resztę ... i jeździj raczej ostrożnie
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2014, 23:04   

Hmm, może dodam że nic się nie tłucze i nie wyczuwam jak narazie żadnych zmian w prowadzeniu, a przy urwanej końcówce wahacza chyba by tak nie było.
_________________

 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 20-02-2014, 23:21   

A jesteś pewien że to Twoje ??? Nie najechałeś na to "coś" lezące na drodze ??? Podskoczyło , uderzyło w podwozie . A później znalazłeś ??
Ja kiedyś jadąc Citroenem Picasso usłyszałem huk i hałas jakbym urwał koło . Po obejrzeniu wszystko było na miejscu i dopiero po chwili zobaczyłem wbity w podwójną podłogę kawał z 20 cm pióra resoru , na pewno nie mój :wink:
Musiałem na niego najechać przednik kołem , leżał szary , niewidoczny na drodze , odskoczył , i wbił sie w podłogę pod fotelem pasażera.

Ten element wygląda mi na końcówkę , z gumą długiego drążka stabilizatora tylnego zawieszenia , mam podobne w Santa Fe , ale czy coś podobnego jest z tyłu w OI ?? Nie wiem .
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 00:26   

Przez chwilę pomyślałem że poprostu na coś najechałem, ale po odczytaniu nr części i wpisaniu " MR198872 " w google odrazu wyskoczyło Mitsubishi. Noo chyba że od innego Mitsu :D
_________________

 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 21-02-2014, 07:28   

Wygląda na to że to tuleja łacznika stabilizatora z jego częściowo przerdzewiałą końcówką . Wygląda to tak jak na zdjęciach w środku strony dokręcana kluczem
http://www.dion-club.ru/f....php/t1824.html
Nadal niekoniecznie musi być Twoja , Ale sprawdź , nie potrzeba do tego podnośnika .
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 21-02-2014, 08:43   

To najprawdopodobniej przedni łącznik stabilizatora. NR J65043 z powyższego schematu.

Pozdrawiam!
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 08:45   

Masz rację, diagnoza padła - łączniki stabilizatora do wymiany. Przy okazji może ktoś polecić jakąś firmę? W Cari montowałem TRW, ale dosyć szybko zaczęły stukać. Co myślicie o polskiej firmie RAMECH?
_________________

 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 21-02-2014, 08:50   

Ja wymieniałem jakieś pół roku temu. Kupiłem na allegro od sprzedawcy/producenta Unkel, ale nie polecam bo już mogę je wymienić. Niestety też nie wiem na jakie...
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 09:18   

Czy to były polskie JGRy tudzież Ramechy? Z tego co widzę użytkownik Unkel właśnie takie teraz sprzedaje. Szukałem opini o nich na różnych forach i mają bardzo dobrą ;)

Jak ktoś napisał: Na polskie drogi polskie rozwiązania :D
_________________

 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 21-02-2014, 09:40   

W momencie, gdy kupowałem ten sprzedawca nie podawał nazwy firmy w swojej ofercie, a łączniki przyszły w folii. Na zdjęciach wyglądają identyczne jak te, które ma w tej chwili w ofercie firmy JGR. Cena też jest identyczna. Nie polecam ich bo już w momencie montażu puścił gwint na jednym, a starałem się dokręcić je z wyczuciem. Musiałem kontrować, żeby trzymał. Jak napisałem wcześniej po pół roku znowu coś stuka, dokładnie nie sprawdzałem, ale podejrzewam, że to łączniki.
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 09:47   

Może trafiłeś na jakieś trefne? Ogólnie opinie mają bardzo dobre, a że tanie można je bez stresu przetestować jeszcze. Mam jeszcze pytanie żeby się pewnić. Czy łączniki sa takie same w Outku "zwykłym" i Turbo?
_________________

 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 21-02-2014, 10:18   

Oby te, które kupisz były wytrzymalsze... Do turbo i wolnossącego są takie same.
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2014, 10:27   

Też mam taką nadzieję, zobaczymy. Dam znać jak coś. Dzięki za pomoc!

[ Dodano: 05-11-2014, 18:02 ]
No i niestety sprawdził się czarny scenariusz.. Po niecałych 5000km lewy łącznik całkowicie się rozpadł. I jak tu wspierać polskie rzemiosło? Nigdy więcej Ramechów/JGRów i tym podobnych. Chyba wrócę do TRW.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.