Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Brak mocy, obroty falują, na benzynie potrafi zga
Autor Wiadomość
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 10-11-2011, 14:58   [E55A 2.0] Brak mocy, obroty falują, na benzynie potrafi zga

Witam. Mam problemy z moim galantem, szukałem trochę ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi:/

1 Problem to taki, że brakuje mu mocy, na felgach r14 jako tako jechał, ale jak na 130KM to i tak szału nie było, po zmianie kół na r16 totalny muł, słabo przyspiesza, więcej niż 130km/h nie pojedzie.. Silnik 2.0 chyba powinien sobie radzić z 16, Focus 1.6 na r16 mojej mamy robi galanta jak chce. Zjawisko występuje na PB i LPG, także przepływomierz mogę wykluczyć??

2 Problem to praca silnika, szarpanie i falujące obroty na benzynie, zdarzy mu się przygasnąć albo całkiem zgasnąć z niskich obrotów. Wtryski ok (2 wyczyszczone, 2 wymienione), nowe świece, nowy filtr paliwa, nowa pompa paliwa, wymieniona przepustnica na używaną z tps'em i krokowym (po zapłonie robi test tak jak powinien). Na gazie też zdarzają się zachwiania obrotów, ale jest dużo lepiej jak na benzynie.

3 Problem to "klekot?" trochę podobny do "klepania zaworów", występuje tylko podczas jazdy i tylko na benzynie, kiedy silnik nabierze trochę temperatury. Słyszalny jest on tylko podczas dodawania gazu, po zdjęciu nogi z pedału ustaje. Czyżby spalanie stukowe?!?

Dodatkowo powiem, że od czasu do czasu zapalał się Check Engine. Wiem że na LPG tak się może dziać, ale na benzynie było to samo, z tym ze z mniejszą częstotliwością. Robiłem test na błędy i nie wykazało żadnego, kontrolka miga jednostajnie bez przerwy.

Może to kwestia jakichś regulacji? Regulowałem obroty i tps po wymianie przepustnicy ale może coś zrobiłem nie tak?

Pomóżcie ludzie bo już nie mam siły do tego auta;/
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-11-2011, 17:13   

Sprawdź ustawienia rozrządu 8)
_________________

 
 
 
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 10-11-2011, 18:27   

O tym nie pomyślałem nawet, możliwe że jest przestawiony. Mam też drgania na kierownicy i auto jest dość głośne, czyli wskazywało by to też na przestawione przeciwwagi/balanse, prawda? Tak to jest jak się do auta dorwą grzebaluchy, nie wiem gdzie poprzedni właściciel je robił.. Końcówki drążka to mu tak wymienili, że jak robiłem sobie zbieżność przed założeniem nowych opon to kierownice o 1/4 obrotu w lewo musiałem na drążkach przestawić, a koła ogólnie były 6 stopni rozbieżne.. Ręce opadają..
Dzięki za podpowiedź jacek;]
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67978
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 10-11-2011, 21:40   

a moze sprawdz zapłon
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 11-11-2011, 08:01   

Ok, a jak to jest z tym zapłonem, do ustawiania trzeba podpiąć do masy tą brązową wtyczkę tak jak w przypadku ustawiania obrotów?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67978
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-11-2011, 09:04   

jedz do warsztatu , niech ci ustawia na lampie , bedziesz miał dokładnie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 11-11-2011, 10:24   

W robocie sobie to zrobię, jestem dopiero na 3 roku mechaniki, nie wszystko jeszcze wiem ale zapłon ustawię;p Lampy mamy, nie ma problemu tylko chodzi mi o ten kabel
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67978
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-11-2011, 10:44   

tak, jeden kabel podłączyc musisz pod zapłon, lampe oczywiscie wiesz gdzie skierowac ?


sprawdz sobie tez czujnik sterowania przepustnica
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-11-2011, 10:45   

Musisz podpiąć to złącze :)
_________________

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-11-2011, 10:48   

a czy sprawdzałeś przepływomierz ??
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 11-11-2011, 10:55   

Tak tak;p Znaki na obudowie rozrządu i na kole wału.

Tps' y sprawdzałem 2, ale oba używane. Mam 3 przepustnice w sumie, sprawdzę jeszcze ten 3. On ma jakiś wpływ na pracę silnika na gazie?

Przepływomierz wykluczyłem bo na lpg i pb te same objawy (muł) a i błędu żadnego nie sypie..
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67978
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-11-2011, 12:05   

no pewnie ze ma , jak by niemiał to by go tam nie było, przeciez on steruje ci dawka paliwa, znaczy ile dasz gazu tak szybko jedziesz na chłopski rozum tłumaczac
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
DoCiK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0 E55A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 10
Skąd: Ozimek - Opole
Wysłany: 11-11-2011, 12:47   

Wiem jak działa, chodzi mi o pracę na LPG, instalacja jest holender 2 generacji z mikserem. Czujnik ma również wpływ na ilość gazu wpuszczanego w dolot?
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67978
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-11-2011, 12:56   

Wszystko ma wpływ :wink: ale zdaje się,że nie aż taki,co by Cię jakiś ford robił :?
Jeśli uszkodzony,to ECU przyjmuje wartości przypuszczalne.
Z drugiej strony patrząc,błędów nie ma,więc uszkodzenie raczej mechaniczne.
Można jeszcze sprawdzić ciśnienia :roll:
_________________

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-11-2011, 13:08   

jesli z mikserem to instalacja podłaczona jest własnie przed przepustnice, dajesz gazu wiec i dawke zwiekszasz, skoro dajesz duzo gazu a nadal jest moł to z dawka cos jest nie tak, ale zastanawia mnie sprawa jak piszesz tego stukanie, bo jesli dostaje mało paliwa to niepowinien stukać, moze poprostu poszła uszczelka pod głowica
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.