Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari GDI szarpie przerywa dużo pali
Autor Wiadomość
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 11-11-2011, 16:04   Cari GDI szarpie przerywa dużo pali

Witam po półrocznej przerwie od zaslepienia zaworu egr z moja cari zaczęło się dziać coś dziwnego a mianowicie samochod załapał strasznego muła przy dużym wzroście spalania, szarpie podczas jazdy i ciężko wkręca się na obroty a od 4 tyś przerywa zapala sie check engine gaśnie i tak w kółko POMOCY !!!! mam powoli juz dosyć tego silnika GDi :/ pomóżcie gdzie szukać przyczyny . padajaca pompa wc to raczej nie jest bo by nie zapalała cari , wtryski fajkocewki ???
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
bartekcari 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 11-11-2011, 19:01   

jak slysze o zmuleniu i wzroscie spalania to odrazu mysle o sondzie lambda :P
ale zaloze sie ze jak podepniesz do kompa to pokaze Ci blad 56 :P
przerabialem to niedawno :P sprobuj pobawic sie zaworkiem na regulatorze cisnienia, u mnie to pomoglo :) bedziesz potrzebowal klucza imbusa 3mm i dobrego woltomierza :P to nic nie kosztuje, mozesz sprobowac :)
ale zacznij od komputera, przy GDI od tego sie zaczyna :)
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 11-11-2011, 19:50   

Dokladnie tak jak przedmówca pobawiłbym się voltomierzem i zaworkiem w pompie WC. U mnie pomogło.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
sebkin 
Mitsumaniak


Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 216
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 11-11-2011, 22:42   

inna sprawa to straszną głupotą było zaślepienie EGR
_________________

 
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 13-11-2011, 16:59   

sonde lambde wymieniałem według evoscana działa dobrze tylko leniwa jest, regulatorem sie bawiłem niby tez w evoscanie pokazuje dobre ciśnienie a co do zaślepienia zaworu egr na niemieckim forum tak robili i problem rozwiazany, a nim zaślepiłem zawor egr cisnienie na garach było dobre bodajze jak pamietam 14,5 bara na każdym wiec tendencji do spalania stukowego nie bylo a samochod o niebo lepiej jeździl do niedawna, powoli juz wysiadam przy tym typie silnika GDI:/
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
bartekcari 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 14-11-2011, 17:02   

no to niefajnie :/ a komputer jaki blad pokazuje ?? 56 ??
 
 
kozaR 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 78
Skąd: Pakość
Wysłany: 16-11-2011, 18:58   

bład 56
_________________
"... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 16-11-2011, 21:58   

kozaR napisał/a:
regulatorem sie bawiłem niby tez w evoscanie pokazuje dobre ciśnienie

niby dobre to jakie , albo trzyma sztywno w zakresie , albo faluje i go nie ma . Wrzuć logi z evoscana to może coś wspólnie uda się ustalić
_________________

 
 
 
bartekcari 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 17-11-2011, 10:47   

jezeli masz tylko blad 56 to na pewno, a wlasciwie na 95 % jestem pewny ze zabawa z tym zaworkiem pomoze :P przerabialem ten sam problem co Ty :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.