Cari GDI szarpie przerywa dużo pali |
Autor |
Wiadomość |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 11-11-2011, 16:04 Cari GDI szarpie przerywa dużo pali
|
|
|
Witam po półrocznej przerwie od zaslepienia zaworu egr z moja cari zaczęło się dziać coś dziwnego a mianowicie samochod załapał strasznego muła przy dużym wzroście spalania, szarpie podczas jazdy i ciężko wkręca się na obroty a od 4 tyś przerywa zapala sie check engine gaśnie i tak w kółko POMOCY !!!! mam powoli juz dosyć tego silnika GDi :/ pomóżcie gdzie szukać przyczyny . padajaca pompa wc to raczej nie jest bo by nie zapalała cari , wtryski fajkocewki ??? |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
bartekcari
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-11-2011, 19:01
|
|
|
jak slysze o zmuleniu i wzroscie spalania to odrazu mysle o sondzie lambda
ale zaloze sie ze jak podepniesz do kompa to pokaze Ci blad 56
przerabialem to niedawno sprobuj pobawic sie zaworkiem na regulatorze cisnienia, u mnie to pomoglo bedziesz potrzebowal klucza imbusa 3mm i dobrego woltomierza to nic nie kosztuje, mozesz sprobowac
ale zacznij od komputera, przy GDI od tego sie zaczyna |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 11-11-2011, 19:50
|
|
|
Dokladnie tak jak przedmówca pobawiłbym się voltomierzem i zaworkiem w pompie WC. U mnie pomogło. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 11-11-2011, 22:42
|
|
|
inna sprawa to straszną głupotą było zaślepienie EGR |
_________________
 |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 13-11-2011, 16:59
|
|
|
sonde lambde wymieniałem według evoscana działa dobrze tylko leniwa jest, regulatorem sie bawiłem niby tez w evoscanie pokazuje dobre ciśnienie a co do zaślepienia zaworu egr na niemieckim forum tak robili i problem rozwiazany, a nim zaślepiłem zawor egr cisnienie na garach było dobre bodajze jak pamietam 14,5 bara na każdym wiec tendencji do spalania stukowego nie bylo a samochod o niebo lepiej jeździl do niedawna, powoli juz wysiadam przy tym typie silnika GDI:/ |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
bartekcari
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 14-11-2011, 17:02
|
|
|
no to niefajnie :/ a komputer jaki blad pokazuje ?? 56 ?? |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 16-11-2011, 18:58
|
|
|
bład 56 |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16-11-2011, 21:58
|
|
|
kozaR napisał/a: | regulatorem sie bawiłem niby tez w evoscanie pokazuje dobre ciśnienie |
niby dobre to jakie , albo trzyma sztywno w zakresie , albo faluje i go nie ma . Wrzuć logi z evoscana to może coś wspólnie uda się ustalić |
_________________
 |
|
|
|
 |
bartekcari
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-11-2011, 10:47
|
|
|
jezeli masz tylko blad 56 to na pewno, a wlasciwie na 95 % jestem pewny ze zabawa z tym zaworkiem pomoze przerabialem ten sam problem co Ty |
|
|
|
 |
|