 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Jazda na półsprzęgle? |
Autor |
Wiadomość |
bartjanko
Nowy Forumowicz
Auto: 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: SZ-CZ
|
Wysłany: 16-11-2011, 20:54 [Cari 1.8 GDI] Jazda na półsprzęgle?
|
|
|
Witam mam takie pytanie odnośnie jazdy na "półsprzegle" nie konkretnie o samą jazdę mi chodzi ale zachowanie sie silnika "trzymanie orotów"
Wiadomo ze w silnikach gdi obroty jałowe sa niskie ale jak z jazda na tzw półsprzegle bo w moim przypadku obroty przy ruszaniu na półsprzegle spadaja prawie ze do zera wydaje mi sie ze tak nie powinno byc obroty powinny stać jak wryte przy poruszanie sie po prostej nawierzchni(bez wzniesień)czyżby to regulator cisnienia?Jak jest u was? dodam ze przepustnica była czyszczona jak i kolektor ssacy zawór egr i kanały dolotowe w głowicy
Dzieki |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 16-11-2011, 21:20
|
|
|
Nie wiem do czego zmierzasz, nie każdym samochodem da się ruszyć na pół sprzęgle, ale jednym się da łatwiej a innym gorzej. Cari to dosyć ciężki i duży samochód. Ja osobiście nawet nigdy nie próbowałem, bo dla mnie to tylko niszczenie tarczy sprzęgła. Częściej zdarza mi się puścić je za szybko niż robić takie eksperymenty. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 16-11-2011, 21:38
|
|
|
GDI to nie TDI |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|