 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Wymiana deski rozdzielczej |
Autor |
Wiadomość |
Lucas_Lucky
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2,0 16V 4WD (2006)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-11-2011, 20:05 [EA5A/W 2.5] Wymiana deski rozdzielczej
|
|
|
Witam,
Niedawno zakupiłem deskę rozdzielcza i przymierzam się do jej wymiany (wystrzelona poduszka pasażera)
Czy ktoś już ją wymieniał?
Jak się do tego zabrać?
Od czego zacząć?
Co dodatkowo trzeba zdemontować?
Proszę o wszelkie wskazówki gdyż nie chciałbym czegoś zepsuć, połamać itd.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-11-2011, 20:55
|
|
|
Poczytaj ten wątek http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42647 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Lucas_Lucky
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2,0 16V 4WD (2006)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-11-2011, 13:33
|
|
|
Dzięki.
Czy ktoś ma może jeszcze jakieś rady? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-11-2011, 16:49
|
|
|
1. demontaż kierownicy po odpięciu akumulatora
2. demontaż konsoli środkowej
3. demontaż zegarów
4. demontaż kratek nawiewu (tutaj musisz uważać bo bardzo łatwo połamać, zatrzaski siedzą mocno)
5. demontaż schowka z podłokietnikiem i elementów deski przy tunelu i pod kierownicą oraz schowka pasażera
5. odkręcenie śrub, nie pamiętam dokładnie, ale są wkręty w tunelu środkowym, pod kratkami nawiewu i bodajże pod zegarami. Znajdziesz intuicyjnie.
Rysunek pomocniczy: http://www.japancars.ru/c...103H6AC7T&s=0.6
 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 07-04-2013, 21:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lucas_Lucky
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2,0 16V 4WD (2006)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-11-2011, 13:31
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
|
|