Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Twardy pedał hamulca i obroty na 3000 Space Star GDI 1.8
Autor Wiadomość
etholt0 
Nowy Forumowicz

Auto: space star 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-01-2012, 17:53   Twardy pedał hamulca i obroty na 3000 Space Star GDI 1.8

posiadam Space Star 1.8 GDI
Witam w piątek z rana powstał problem podczas odpalenie auta obroty samoistnie wskoczyły na 2500-3000 obrotów pedał hamulca twardy jak by nie miał wspomagania
Pedał gazu ledwo reaguje przy 3000 obrotów jak by odcinało go mruga ikonka silnika
Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd przepustnicy
3 lata temu miałem problem z przepustnica samochód nie odpalał okazało się ze to problem z magnezem został przyklejony i wszystko działało
Teraz po rozkręceniu przepustnicy nie widać a żeby magnez się odkleił ale za to nie podoba mi się to że przepustnica powinna chyba być zamknięta a ona jest w 50% otwarta.
Nie wiem w czym tkwi problem jakieś sugestie może ktoś miał z was taki problem pozdrawiam .
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-01-2012, 18:10   

etholt0 napisał/a:
3 lata temu miałem problem z przepustnica samochód nie odpalał okazało się ze to problem z magnezem został przyklejony i wszystko działało


Ja nie jestem co prawda specjalistą, ale z tego co pisał swego czasu Bartek (on jest specjalistą :P ), to te magnesy powinny zostać precyzyjnie przyklejone. Być może nie przykleiłeś ich wtedy dobrze, i teraz się przemieściły.
Bo przepustnica co prawda z tego co pamiętam, nie zamyka się na 100%, ale 50% otwarcia to jest raczej za dużo.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
etholt0 
Nowy Forumowicz

Auto: space star 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-01-2012, 17:14   

Witam problem naprawiony ponownie magnez się odkleił od silniczka i przepustnica wariowała sklejona oczyszczona wszystko działa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.