Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] nacinane/nawiercane tarcze+ceramiczne klocki-pr
Autor Wiadomość
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
  Wysłany: 10-10-2011, 20:22   [II 2.2 DID] nacinane/nawiercane tarcze+ceramiczne klocki-pr

witam - jak w temacie - już 4 kpl. tarcz jest krzywy - wystarczą 2-3 hamowania ze 160-180 i powichrowane jak tatry :mrgreen: - zaczołem więc szukać czegoś wiecej niż dobry zamiennik - niestety nie jest kolorowo bo żaden szanujący sie producent nie robi wersji reacing/sport . przypadkiem znalazłem że na bliźniaczym układzie hamulcowym jeżdzą outki 2.4 benzyna z usa... idąc tym tropem znalazłem takie ogłoszenie:
http://cgi.ebay.com/ebaym...RK%3AMEWAX%3AIT
opis wręcz boski :D , kpl. na przód i tył w tym ceramiczne klocki..... no właśnie... i jedno i drugie wykonane w najnowszej technologi zarezerwowanej dotychczas dla porszaków, mesiów amg czy audi rs... co o tym myslicie - ktoś miał z tym styczność????
znalazłem tez na polskim portalu ofertę:

http://allegro.pl/tarcze-...1846924482.html

też import z usa... chyba nawet ten sam producent....
prosze o wasze sugestie- chcę raz porządnie zainwestować w ukł. hamulcowy i mieć chociaż na 50 tysi spokój....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-10-2011, 21:16   

Załóż sobie zestaw z EVO i jakiś komplet tarcz np. DBA. Podobno można tanio dopaść taki komplet ponieważ jak ktoś przygotowuje EVO na tor to i tak montuje zestaw AP Racing.

Jeśli namiętnie krzywisz tarcze to zmiana materiału tarczy czy jej nacięcia/nawierty ewentualnie lekko inna konstrukcja pomogą tylko trochę. A może być jeszcze gorzej jak założysz cudowne bardzo twarde klocki. Tylko zwiększenie ilości metalu w tarczy (przez założenie większych i grubszych) zwiększy pojemność cieplną, a także zwiększy powierzchnię dzięki której tarcza oddaje ciepło do otoczenia.

PS. DBA na 99% robi dobre zamienniki do Outka http://www.dba.com.au/products/DBA4417XS zobacz po wymiarach czy ta pasuje.
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 11-10-2011, 09:38   

sprawdziłem z wymiarowanie - teoretycznie pasują - a kto jest dystrybutorem tych tarcz? patrzyłem na allegro jest sporo tego.... na stronie producenta nie ma możliwości zakupu.....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2011, 12:15   

:arrow: http://www.dba.com.au/dealers/poland
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 11-10-2011, 12:39   

dzwoniłem . rozmawiałem i sam już nie wiem - powiedzieli że rozmiary sie zgadzaja ale wg. nich nie będą pasowały bo były stosowane w starych rocznikach (88-95) - czyli nadal jestem w punkcie wyjścia...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2011, 12:56   

Ktoś zakładał tarcze (chyba) w 4Turbo tylko z niższej serii do Outka, poczekaj może się wypowie. One się różnią tylko końcówką oznaczającą serię, a numer tarczy jest ten sam.
 
 
wowo 
Forumowicz


Auto: Outlander 2008 2.0 D Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-11-2011, 23:16   

Kolego - jeśli chodzi o mój post to zapraszam na http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#673700

Potem zmieniłem płyn na Motul DOT 5.1 ale to jest jakaś kicha. Będę wymieniał na Ferodo
_________________
W końcu dojrzałem - Outek to optymalny wybór :-)
 
 
Tux 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 43
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-11-2011, 12:07   

krzychu napisał/a:
Ktoś zakładał tarcze (chyba) w 4Turbo tylko z niższej serii do Outka, poczekaj może się wypowie. One się różnią tylko końcówką oznaczającą serię, a numer tarczy jest ten sam.

Potwierdzam. Jeżdże na DBA półtora roku (30 tyś km) i jestem mega zadowolony. Oczywiście to moja subiektywna ocena ;-) Poniżej kody DBA:

Kod towaru : 82324087 (DBA4417SR)
Nazwa : Tarcza hamulcowa DBA przednia prawa nacinana EVO 1/2/3, Outlander Turbo

Kod towaru : 82324086 (DBA4417SL)
Nazwa : Tarcza hamulcowa DBA przednia lewa nacinana EVO 1/2/3, Outlander Turbo

Do tego dołożyłem klocki EBC Green Staff. Płyn standardowy.
_________________
Michał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.