 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
artek 82
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011 Posty: 17 Skąd: przeworsk
|
Wysłany: 01-12-2011, 16:13 Falujące obroty
|
|
|
Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum i pozdrawiam wszystkich posiadaczy miśków, tych bezawaryjnych i takich jak ja, którzy na co dzień borykają się z różnymi nietypowymi problemami. Od dwóch lat mam carismę 1.8 GDI po lifcie z 1999 r. Czytając forum widzę że to nie tylko mój problem, ale u mnie polega to na tym, że obroty falują na biegu jałowym tylko podczas hamowania. Gdy jadę i wcisnę sprzęgło jest ok, ale gdy tylko dotknę pedału hamulca od razu wskazówka obrotomierza skacze z 800 do ok. 2000 obr. i tak kilka razy, aż ruszę dalej. Jest to uciążliwe szczególnie w korkach. Próbowałem różnych sposobów, przewody hamulcowe szczelne, wypinałem i zaślepiałem czujnik z serwa i nadal to samo. Oczywiście czyszczenie przepustnicy i nauka obrotów była po kilka razy. Proszę o radę! |
|
|
|
 |
marcindy
Forumowicz
Auto: Cari 1.9TD GLX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2011 Posty: 66 Skąd: LOP
|
Wysłany: 01-12-2011, 18:49
|
|
|
Myślałeś może o odczytaniu błędów? To naprawdę fajny sposób diagnostyki skomputeryzowanego auta. |
|
|
|
 |
artek 82
Nowy Forumowicz
Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011 Posty: 17 Skąd: przeworsk
|
Wysłany: 01-12-2011, 18:58
|
|
|
Tak byłem nawet w serwisie, znaleźli trzy błędy - przepływomierz, zawór wysokiego ciśnienia lub sonda lambda. Oczywiście chcieli wymieniać wszystkie te rzeczy łącznie z przepustnicą, ale to za drogi szpas no i nie ma to żadnego związku z hamulcami. Na razie we własnym zakresie wymieniłem sondę, jako że spalanie miałem 10-11 l/100km w cyklu mieszanym zacząłem od tego. Spalanie może i z 2 litry mniejsze ale obroty nadal to samo. |
|
|
|
 |
|
|