Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty
Autor Wiadomość
artek 82 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 17
Skąd: przeworsk
Wysłany: 01-12-2011, 16:13   Falujące obroty

Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum i pozdrawiam wszystkich posiadaczy miśków, tych bezawaryjnych i takich jak ja, którzy na co dzień borykają się z różnymi nietypowymi problemami. Od dwóch lat mam carismę 1.8 GDI po lifcie z 1999 r. Czytając forum widzę że to nie tylko mój problem, ale u mnie polega to na tym, że obroty falują na biegu jałowym tylko podczas hamowania. Gdy jadę i wcisnę sprzęgło jest ok, ale gdy tylko dotknę pedału hamulca od razu wskazówka obrotomierza skacze z 800 do ok. 2000 obr. i tak kilka razy, aż ruszę dalej. Jest to uciążliwe szczególnie w korkach. Próbowałem różnych sposobów, przewody hamulcowe szczelne, wypinałem i zaślepiałem czujnik z serwa i nadal to samo. Oczywiście czyszczenie przepustnicy i nauka obrotów była po kilka razy. Proszę o radę!
 
 
marcindy 
Forumowicz

Auto: Cari 1.9TD GLX '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: LOP
Wysłany: 01-12-2011, 18:49   

Myślałeś może o odczytaniu błędów? To naprawdę fajny sposób diagnostyki skomputeryzowanego auta.
 
 
artek 82 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 17
Skąd: przeworsk
Wysłany: 01-12-2011, 18:58   

Tak byłem nawet w serwisie, znaleźli trzy błędy - przepływomierz, zawór wysokiego ciśnienia lub sonda lambda. Oczywiście chcieli wymieniać wszystkie te rzeczy łącznie z przepustnicą, ale to za drogi szpas no i nie ma to żadnego związku z hamulcami. Na razie we własnym zakresie wymieniłem sondę, jako że spalanie miałem 10-11 l/100km w cyklu mieszanym zacząłem od tego. Spalanie może i z 2 litry mniejsze ale obroty nadal to samo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.