 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.0 GDI] Hamulec ręczny |
Autor |
Wiadomość |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2012, 14:51 [2.0 GDI] Hamulec ręczny
|
|
|
Witam,
podzielę się ciekawą rzeczą, jaką zauważyłem, być może nie tylko ja byłem tego nieświadomy... Mianowicie zauważyłem, podczas załączenia 4HLC i korzystając z radości śniegu chciałem zakręcić sobie pininkiem, zaciągnąłem ręczny i.... i co? Pojechałem prosto - czyli zablokowało mi przednie koła (a najprawdopodobniej wszystkie 4)? Na szczęście miałem zapas miejsca.. i że odkryłem to podczas zabawy...
Wiedzieliście o tym? Czy to tylko ja taki nieświadomy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 17-01-2012, 21:00
|
|
|
Jeśli masz zablokowany centralny mechanizm różnicowy to zablokowanie obu tylnych kół ręcznym wraz z tylnym wałem zablokuje ci też przedni wał. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2012, 22:15
|
|
|
Czyli rzecz ma się w blokadzie... Nie pomyślałem o tym.
Nie znam się na tym, nie jestem mechanikiem, ale czemu w tym przypadku blokują się oba przednie koła, skoro jest jeszcze układ różnicowy? Coś nie kumam tego... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|