Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Wymiana uszczelki pod pokrywa silnika- problem
Autor Wiadomość
Arasus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Belgia/Bydogszcz
  Wysłany: 18-12-2011, 15:10   [EA2A/W 2.0] Wymiana uszczelki pod pokrywa silnika- problem

Witam. Moj problem jest nastepujacy:
Zabralem sie za wymiane uszczelki pod pokrywa gdyz razil mnie lekki wyciek oleju.
Po wykreceniu 6 srub odkrylem iz nie jestem w stanie podniesc pokrywy....trzymala sie jak przyklejona. Po kilku probach podwazenia plaskim srubokretem zrezygnowalem by nie uszkodzic aluminiowej powloki.
Rozwiazalem ten problem urzywajac noza .... dlugimi cieciami oderwalem pokrywe od reszty silnika.
Nim to jednak zrobilem postanowilem sprawdzic swiece. okazalo sie iz mam tez wyciek oleju pod uszczelkami do komor w ktorych znajduja sie swiece ( dokladnie do 2) i tu zrobilem pierwszy blad:
-nie pomyslalem i zamiast wpierw wydostac ten olej , wykrecilem swiece a olej dostal sie do cylindrow :x ( brak wiedzy z dzialu mechaniki)

Wracajac do uszczelki- po oderwaniu pokrywy zauwazylem iz kilka skrawkow gumy wpadlo do srodka, ale wyciagnolem wszystko co widzialem(mam nadzieje ze wszystko) :? .
Uszczelke wymienilem, komory na swiece wyczyscilem a wyciek do tych komor uszczelnilem niebieskim sylikonem do uszczelek( tylko dlatego iz zabralem sie za to wczoraj i nie mialem gdzie kupic nowych).
Gdy zlozylem wszystko do kupy zostawilem woz w garazu do wieczora . Pod wieczor odpalam i zaczyna sie cyrk:
- woz prycha a silnik chodzi nierowno . po chwili zgasl i nie moglem go juz odpalic.

Wykrecilem swiece i od razu bylo widac iz swiece byly zarzucone olejem. Po kilku godz. czysczenia i prob odpalenia woz zaskoczyl.Tlumik huczy jak z traktora lub jak bym mial silnik mustanga a sama praca silnika jest nierowna. Swiece niby sa suche i pala wszystkie ale po odlaczeniu jednej z nich nie widac wg zmiany w pracy silnika....tak jak by bylo jakies przebicie czy cos. Nie wiem co jest grane i prosze o pomoc....
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-12-2011, 15:15   

Jeżeli nie pali na jedną świece, to może uszkodzony przewód/fajka :?: Zalecam podmiane do drugiej cewki i sprawdzić jak sie zachowa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Arasus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Belgia/Bydogszcz
Wysłany: 18-12-2011, 15:23   

fajki powyciagalem. wlozylem w nie swiece i dotykajac do pokrywy krecilem silnikiem. iskra byla na kazdej swiecy. dodam iz przed wymiana uszczelki nie mialem zadnych problemow z obrotami silnika czy nierowna praca; wszystko zaczelo sie po tym zabiegu. Czy mozliwe jest bym nie zauwazyl jakiegos skrawku gumy? Moze cos sie dostalo pod zawor i niedomyka go do konca stad ten problem? nie wiem co robic....rozbierac na nowo i szukac problemu ? czy w tej syt. moge cos osiagnac szukajac kodow bledu ? jesli to mechaniczny problem to i tak mi nei pomoze.

kody sprawdzielm i wszysko jest ok. czyli pozostaje problem mechaniczny....

bede musial rozebrac wszystko jeszcze raz i sprawdzic czy nie zostaly jakies skrawki gumy.

.... bez mojego Gala jak bez nogi :x

z tymi kodami to tez roznie.... raz mi wyskoczylo 41 czyli wtryskiwacze . zrobilem restart komputera-odlaczajac akumulator. po tym zabiegu nie wykrylo zadnych bledow :/ cholera nie mam pojecia co sie stalo.
Po odkreceniu korka wlewu oleju dmucha jak cholera ale w oleju i tak nie widac "masla" wiec niby skad? Czy to mozliwe by zwykla zmiana uszczelki przerodzila sie w taki problem ?
Warsztat chyba mnie nie uniknie.....

[ Dodano: 18-12-2011, 17:56 ]
a moze katalizator ? gdy dodaje lekko gazu cos mi strzela a po zgaszeniu silnika szybko dziwnie cyka w okolicach tlumika ktore z czasem cichnie.

Czy olej w cylindrach moze wywolac takie komplikacje?
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 18-12-2011, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-12-2011, 18:30   

Cytat:
Czy olej w cylindrach moze wywolac takie komplikacje?
Nie, tymbardziej jeżeli to była odrobina oleju
Posprawdzaj dokładnie czy aby napewno wszystko dobrze popodpinałeś
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcin Ławacz 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 AT 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 17
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-12-2011, 20:23   

Nie wiem jak jest w silniku 2.0 ale w 2.5 po zdjęciu klawiatury można położyć coś równego na trzonkach zaworów, np. aluminiową linijkę i zobaczyć czy wszystkie się domykają.
Albo zmierzyć ciśnienie na cylindrach i będzie odpowiedź.
_________________
Colt C51A Najwierniejsze auto jakie miałem - sprzedany ze łzami w oczach
 
 
 
Arasus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Belgia/Bydogszcz
Wysłany: 18-12-2011, 20:28   

wlasnie co wyjechalem z garazu. mialem pod gorke ale sie udalo.
na ziemi znalazlem cos takiego:
]

co do podpinania...wszystko sprawdzilem 3 razy.na zdjeciu zaznaczylem co odpinalem :



a co z tym katalizatorem ? wywalic i czyscic ?
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 18-12-2011, 20:33   

Arasus napisał/a:
wlasnie co wyjechalem z garazu. mialem pod gorke ale sie udalo.
na ziemi znalazlem cos takiego:
][url=http://images38.foto...53m.jpg]Obrazek[/URL]

co do podpinania...wszystko sprawdzilem 3 razy.na zdjeciu zaznaczylem co odpinalem :

[url=http://images47.foto...3bm.jpg]Obrazek[/URL]

a co z tym katalizatorem ? wywalic i czyscic ?


przecież ty kolego na odwrót powkładałeś fajki

[ Dodano: 18-12-2011, 20:34 ]
no, cewki w sumie też
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-12-2011, 20:34   

Masz źle podpięty układ zapłonowy


Tak to ma wyglądać



Poprostu brakuje Ci punktu zapłonu ;-) w sensie pracujesz tylko na 2 garkach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Arasus 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Belgia/Bydogszcz
Wysłany: 18-12-2011, 20:41   

zaraz wezme sie za poprawe i jesli to jest to co napisales to ....wysle Ci poczta browara :)

poprawka:

Wszystko dziala :D !!!!!
moja wina i glupota :oops: :oops: :oops:


podziekowania za pomoc:) oraz dla tego co wymyslil aparat fotograficzny :lol:
robertadg wielkie dzieki za ten schemat :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-12-2011, 23:09   

Arasus, kliknij pomógł osobom, które Ci pomogły :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.