Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
wieli 
Nowy Forumowicz
8798

Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 2
Skąd: łódź
  Wysłany: 21-12-2011, 14:44   [3.2 DID] gaśnie na wolnych obrotach

Witam Panowie moje Pajero 3,2 Did z 2000 roku ,automat, po nagrzaniu się do około 70 stopni gaśnie na wolnych obrotach ma ktoś pomysł? pozdrawiam wszystkich art
_________________
Pozdrawiam świeżak
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 21-12-2011, 15:17   

przyczyn może być wiele między innymi:
wadliwa masa silnika,czujnik temp. silnika, czujnik temp. paliwa, nastawnik dawki wtrysku, nastawa kąta wtrysku, pedał gazu, błędy ECU, uszkodzenie ECU, jakiś problem ze skrzynią. Kolego zgraj logi i wtedy będzie można coś powiedzieć.
powodzenia
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-12-2011, 15:47   Re: gaśnie na wolnych obrotach

wieli napisał/a:
Witam Panowie moje Pajero 3,2 Did z 2000 roku ,automat, po nagrzaniu się do około 70 stopni gaśnie na wolnych obrotach ma ktoś pomysł? pozdrawiam wszystkich art

Brak błędu lub błąd 48 GE
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 21-12-2011, 21:29   

W pompie vp37 czyli bliźniaczej naszego misia bardzo częstym powodem był problem z czujnikiem temp. paliwa. W pajero czujnik jest w tej czarnej kostce z boku pompy i jest wlutowywany (termistor), kiedy silnik osiąga nominalną temp. pracy, to paliwo ma około 40 stopni i taką wartość podaje czujnik do ECU. Jeżeli zaczyna szwankować w całym zakresie pomiarowym, to jest problem z uruchomianiem zimnego silnika, jeżeli wartość rezystancji spada skokowo do kosmicznych wartości w dół lub w górę("zaczyna się psuć") np. przy 70 stopniach na silniku info do ECU z czujnika spowoduje zmianę nastawy dawki wtrysku i silnik dławi się lub gaśnie. Jeżeli czujnik padnie do końca to będzie tak za każdym razem. W samochodach wszystkie czujniki termistorowe zachowują się w taki sposób. (czujnik temp. silnika, temp. paliwa, czujniki halla, czujnik pedału gazu oraz indukcyjny czujnik nastawy dawki paliwa).

[ Dodano: 21-12-2011, 21:31 ]
oczywiście analogicznie jest z czujnikiem temperatury silnika.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.