Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sonda Lambda
Autor Wiadomość
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 21-12-2011, 15:51   Sonda Lambda

Droszy Mitsumaniacy wiecie może jaka jest sonda lambda do Carismy 1.8 GDI z grudnia 97. moc 92 kw. Szukam ale jest podobno pare modeli. Problem opisałem tutaj przeczytajcie go i powiedzcie czy to napewno sada lambda. Mechanik ostatnio posprawdzał mi świece filtry i wszystko inne i powiedział że to onaTu link
 
 
p_lewinski
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2011, 19:09   

Poniżej zamieszczam link do strony sklepu, który posiada sondę lambda pasującą do podanego modelu, w swojej ofercie:

http://czesci.4cars.pl/sa..._lambda,0,0.php
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 21-12-2011, 20:12   

Das napisał/a:
Problem opisałem tutaj przeczytajcie go i powiedzcie czy to napewno sada lambda.

Przeczytałem, piszesz że:
Das napisał/a:
[ Dodano: 16-12-2011, 17:04 ]
podzłaczyłem i wyszedł bład 38 mechanik powiedział że jest uszkodaona sonda lambda bo na zimnym pluje benzyna a potem nie przepala tej benzyny. Lub świece i wykres na komputerze był ostry /\/\/\/\/\ takie cos a powinny byc takie fale.


Sonda, jeżeli w ogóle działa w zakresie 0-0,9 Volt, to w GDI jest ok.
O pracy sondy, prawidłowo działającej jak i uszkodzonej rozmawialiśmy w tym wątku: link. Skończyło się konkluzją iż w GDI martwa, jak i z wewnętrznym zwarciem nie powodowała jakiegoś mega spalania, a tym bardziej nie powodowała takich sensacji jak opisujesz.
Stawiam tezę, że wymienisz sondę i będzie to samo.

==========================================
Dużo więcej wykresów z pracy sondy masz tutaj: Evoscan.

Polecam lekturę tego wątku, inwestycję w kabel i zabawę w diagnostę.
Masz do sprawdzenia; ciśnienie na pompie WC, , poprawność działania przepływomierza, prawidłowość danych z czujników temperatur, analizę trimów, no i parę innych rzeczy.
Jeżeli się "nie czujesz" to skorzystaj z oferty Bartka. GDI jest silnikiem "niszowym". Zakład bez doświadczenia w GDI Ci go nie naprawi......
===========================================
Nie istnieje błąd 38, nie ma takiego w manualu.
Wymrugaj co tam faktycznie się dzieje, instrukcja w faq: jak to zrobić, tabelę błędów znajdziesz w manualu, link

Pozdrawiam
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-12-2011, 02:48   

Das, jedz do bartka do warszawy. Napewno wyjdzie cię to najtaniej i najszybciej.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 22-12-2011, 17:20   

Dziś sam chcaiłem sprawdzic błedy. Od poczatku mi sie cos nie podobało nie swieciła sie kontrolka od otwartych drzwi i zegarek. Samochod miła ciezko zapalić jednak a jak juz zapalił kopcił i sam przerywał juz na zimnym silniku zapaliła sie kontrolka CE. Zobaczyłem pod maske i brakowało osłony silnika jak sie dowiedziałem ojciec zaprowadził samochód do mechanika a ten cos nie fortunie próbował sprawdzać podobno świece filtry przepustnice . Moje pytanie brzmi co sie dzieje z tym samochodem?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 22-12-2011, 17:38   

trzeba uważać ja kupiłem tańszy zamiennik który nie działał jak należy i co jakiś czas wywalało mi CE w sklepie reklamacji nie uwzględnili bo sonda została sprawdzona i niby działała później kupiłem NGK który był droższy i generalnie straciłem na tym że chciałem zaoszczędzić :D chytry dwa razy traci tamta ,która nie działała miała zamiast otworków 3 nacięcia podłużne nazwy nie pamiętam, no i jeszcze pozostaje długość przewodu bo jak za krótki to lipa :(
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 24-12-2011, 10:01   

Mitsumaniacy wymrugałem kod 56 jak go usunąć??
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 24-12-2011, 11:14   

Błąd 56 to za niskie ciśnienie na pompie WC.
Jak usunąć? - naprawić to co niesprawne...
Tu masz coś o tym: Pompa WC

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.