 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:33 |
pajero |
Autor |
Wiadomość |
sindafil [Usunięty]
|
Wysłany: 11-08-2006, 22:33 pajero
|
|
|
kupilem dzisiaj Pajero. Mam wahania co do przełączania na 4 koła. Wajha ma 3 pozycje - 2H, 4H i 4L. Prosze o krotkie info jak i kiedy i do jakiej szybkosci mozna wykorzystywac naped na 4 koła.
dzieki
Sindafil |
|
|
|
 |
Jomonte [Usunięty]
|
Wysłany: 12-08-2006, 20:53
|
|
|
Cześć, nie jestem najlepszy w te klocki, ale 2H oznacza, że masz napęd tylko na jedną oś (najprawdopodobniej tylną), 4H - że masz napęd na 2 osie, a 4L, że masz napęd na 2 osie z reduktorem. Co do prędkości, to zależy jaki masz samochód: z 2H na 4 H możesz włączać przy prędkości do 40 km/h, a żeby włączyć 4L, czyli reduktor powinieneś sie zatrzymać. Oczywiście zawsze wciskasz sprzęgło, a czy powinineś być na luzie, to nie jestem pewien. musisz też sprawdzić, czy masz ręcznie włączane sprzęgła na przednich kołach, czy automatycznie? |
|
|
|
 |
sindafil [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2006, 13:30
|
|
|
dzięki, zawsze coś więcej. Czyli można wrzucić 4H w trakcie jazdy, a czy są jakieś limity prędkości podczas jazdy z napędem na 4 koła?
auto Mitsubishi Pajero Sport GLX silnik 2.5 TDI z 2003 roku. |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-08-2006, 09:25
|
|
|
No hej,
Możesz się bawić ustawieniami pomiędzy 2H i 4H do prędkości 80km/h choć Twoje auto nie jest przystosowane do permanentnego napędu na 4 łapy. Napęd na 4 służy tylko do poruszania się po luźnych nawierzchniach, przy suchym masz koszmarne ociążenie pólosi i przegubów co wydatnie skraca ich żywotność. Mam nadzieję, że nieco rozjaśniłem
Pozdrawiam |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
sindafil [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2006, 14:14
|
|
|
dzieki wielkie, to juz wystarczy.
pozdrufka |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2006, 14:42
|
|
|
W Pajero Sport nie ma centralnego mechanizmu różnicowego czyli nie można używać napędu na cztery łapy na nawierzchniach o dobrej przyczepności. |
|
|
|
 |
sindafil [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2006, 20:39
|
|
|
dzieki serdeczne |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2006, 08:38
|
|
|
Witaj,
jak Ci sie jezdzi Sportem? Miales jakies problemy? Wypady w teren? Jak spalanie? |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
l200.uk [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-11-2006, 09:04
|
|
|
Juz tam zagladalem, fotki mam jakies ale nie moge sie ogarnac z dolaczeniem.
Napisz cos o sobie, eech... a co tu pisac, ok postaram sie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
coltpower [Usunięty]
|
Wysłany: 15-12-2006, 19:46
|
|
|
Niestety nei siedze w off-roadach gleboko:)
ale gratuluje zakupu takiego sprzetu
naprawde super musi byc |
|
|
|
 |
|
|