 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI |
Autor |
Wiadomość |
maasser
Nowy Forumowicz
Auto: Pjero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-12-2011, 17:47 wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI
|
|
|
Witam
dzisiaj wzialem sie za wymiane rozrzadu w moim pajero II 2.5 tdi , wszystko porozkrecalem i zatrzymalem sie na kole pasowym na wale, ne moge odkrecic sruby mocujacej to kolo do wału, ma ktos doswiadczenie w tym temacie, jak to zrobic aby odkrecic ale nic nie urwac przy okazji?
gwint jest chyba normalnie prawy, czyli odkrecamy w lewa strone?
spoko, juz poszlo, kompletny rozrzad wymieniony, 8 godzin mi zeszlo |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-01-2012, 09:10 Re: wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI
|
|
|
maasser napisał/a: | Witam
dzisiaj wzialem sie za wymiane rozrzadu w moim pajero II 2.5 tdi , wszystko porozkrecalem i zatrzymalem sie na kole pasowym na wale, ne moge odkrecic sruby mocujacej to kolo do wału, ma ktos doswiadczenie w tym temacie, jak to zrobic aby odkrecic ale nic nie urwac przy okazji?
gwint jest chyba normalnie prawy, czyli odkrecamy w lewa strone?
spoko, juz poszlo, kompletny rozrzad wymieniony, 8 godzin mi zeszlo |
Gwint normalny, odkęcasz w lewo.
Weź klucz nasadowy z treszczotką, załóż jakaś przedłużkę i uderzaj młotkiem w tą przedłużkę. (zabezpiecz chłodnice kartonem) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
maasser
Nowy Forumowicz
Auto: Pjero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-01-2012, 09:27
|
|
|
dzieki za szybkie info,
wczoraj udalo mi sie w nastepujacy sposob: posadzilem zone na przednim siedzeniu, samocho na 5 biegu, hamulec nozny do oporu a ja krecilem w lewo kluczem z dluga przedluzka, poszlo w miare szybko, ja wyciagnalem tez chlodnice do tej roboty aby miec lepszy dostep i widziec wszystko od przodu przez grila
mam dodtakowe pytanie, jak ustawic w tym silniku zawor (4D56), w instrukcji jest napisane, ze ustawia sie 0,25 na goracym silniku , natomiast wyczytalem gdzies na forum, ze ustawia sie 0,25 na zimnym, wiec jak to z tym jest?
poza tym, aby je ustawic zgdonie z serwisowka na gorącym to trzeba siagac wiskoze z obudowa chlodnicy, obudowe rozrzadu aby ustawiac na znaki, jak sie to zrobi to silnik zdazy wystygnac do tego czasu , jest na to jakis prostszy sposob? |
|
|
|
 |
|
|