Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI
Autor Wiadomość
maasser 
Nowy Forumowicz

Auto: Pjero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 31-12-2011, 17:47   wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI

Witam
dzisiaj wzialem sie za wymiane rozrzadu w moim pajero II 2.5 tdi , wszystko porozkrecalem i zatrzymalem sie na kole pasowym na wale, ne moge odkrecic sruby mocujacej to kolo do wału, ma ktos doswiadczenie w tym temacie, jak to zrobic aby odkrecic ale nic nie urwac przy okazji?
gwint jest chyba normalnie prawy, czyli odkrecamy w lewa strone?

spoko, juz poszlo, kompletny rozrzad wymieniony, 8 godzin mi zeszlo :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-01-2012, 09:10   Re: wymiana rozrządu w pajero II 2.5 TDI

maasser napisał/a:
Witam
dzisiaj wzialem sie za wymiane rozrzadu w moim pajero II 2.5 tdi , wszystko porozkrecalem i zatrzymalem sie na kole pasowym na wale, ne moge odkrecic sruby mocujacej to kolo do wału, ma ktos doswiadczenie w tym temacie, jak to zrobic aby odkrecic ale nic nie urwac przy okazji?
gwint jest chyba normalnie prawy, czyli odkrecamy w lewa strone?

spoko, juz poszlo, kompletny rozrzad wymieniony, 8 godzin mi zeszlo :)

Gwint normalny, odkęcasz w lewo.
Weź klucz nasadowy z treszczotką, załóż jakaś przedłużkę i uderzaj młotkiem w tą przedłużkę. (zabezpiecz chłodnice kartonem)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
maasser 
Nowy Forumowicz

Auto: Pjero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 3
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-01-2012, 09:27   

dzieki za szybkie info,
wczoraj udalo mi sie w nastepujacy sposob: posadzilem zone na przednim siedzeniu, samocho na 5 biegu, hamulec nozny do oporu a ja krecilem w lewo kluczem z dluga przedluzka, poszlo w miare szybko, ja wyciagnalem tez chlodnice do tej roboty aby miec lepszy dostep i widziec wszystko od przodu przez grila :-)

mam dodtakowe pytanie, jak ustawic w tym silniku zawor (4D56), w instrukcji jest napisane, ze ustawia sie 0,25 na goracym silniku , natomiast wyczytalem gdzies na forum, ze ustawia sie 0,25 na zimnym, wiec jak to z tym jest?

poza tym, aby je ustawic zgdonie z serwisowka na gorącym to trzeba siagac wiskoze z obudowa chlodnicy, obudowe rozrzadu aby ustawiac na znaki, jak sie to zrobi to silnik zdazy wystygnac do tego czasu :-) , jest na to jakis prostszy sposob?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.