 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
glant 2,0 GLSI nie pali |
Autor |
Wiadomość |
bgo70 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2006, 20:36 glant 2,0 GLSI nie pali
|
|
|
Mam problem z Galantem 2,0 GLSI silnik 4G63. Jechał i zgasł. Od tamtej pory nie chce zapalić. Jest iskra jest paliwo. Nie otwierają się wtryskiwacze. Rozebrałem ECU wymieniłem kondensatory (jeden C105 był troszkę wylany). Sprawdziłem połączenie ECU z wtryskiwaczami, aparatem zapłonowy wszystko ok. Próbowałem odczytać błędy z ECU podłączajc diodkę do złącza diagnostycznego niestety dioda świeci się cały czas. Czy ciągłe świecenie diody oznacza padnięte ECU czy zero błędów? Czy przyczyną nie palenia silnika może być uszkodzony czujnik położenia wału mieszczący się o ile dobrze się orientuję w aparacie zapłonowym? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-12-2006, 09:10
|
|
|
Wymiana kondensatorów nie zawsze pomaga - jest to przyczyna problemów, skutki jednak często są poeawżniejsze. Do Ząbek masz niedaleko - przywieź do mnie tego kompa - jeżeli tylko procek jest sprawny - naprawię go......
[ Dodano: 10-12-2006, 09:13 ]
PS. świecąca dioda non stop to objaw uszkodzenia ECU. Uszkodzenia wtryskiwaczy lub czujnika położenia wału dawałyby błędy odpowiednio 41 i 21 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
bgo70 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2006, 15:21
|
|
|
Bartek napisał/a: | Wymiana kondensatorów nie zawsze pomaga - jest to przyczyna problemów, skutki jednak często są poeawżniejsze. Do Ząbek masz niedaleko - przywieź do mnie tego kompa - jeżeli tylko procek jest sprawny - naprawię go......
[ Dodano: 10-12-2006, 09:13 ]
PS. świecąca dioda non stop to objaw uszkodzenia ECU. Uszkodzenia wtryskiwaczy lub czujnika położenia wału dawałyby błędy odpowiednio 41 i 21 |
Ale czy jak ECU nie żyje to byłaby iskra i pompa paliwa by pracowała? |
|
|
|
 |
CENTURION_ALARM [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2006, 16:50
|
|
|
To są niezależne sprawy
Komputer steuje min wtryskami
Miałem tez dość dlugą walkę ze swoim gallem.
Jakby co to mój na opchnięcie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-12-2006, 21:11
|
|
|
Sprawa załatwiona, komputer zreanimowany |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|