Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Obroty silnika - podnoszą się ?
Autor Wiadomość
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-10-2011, 10:06   [CS9 2.0DOHC] Obroty silnika - podnoszą się ?

Witam wszystkich!

Zaobserwowałem ze w moim miśku na postoju jak kręcę kierownicą to delikatnie, nieznacznie rosną obroty, jeździłem zazwyczaj dieslami i nie spotkałem się żeby załączenie pompy wspomagania odbijało się na obrotach (nie wiem rośnie ze 100-200 obr) Po podniesieniu maski widać jak właśnie waż od wspomagania się napina przy ruszaniu kierownicą... Auto ma mały w pełni potwierdzony przebieg, więc pompa pewnie nie siada...

Podejrzewam ze jestem po przewrażliwiony po Golfie i takie zachowanie jest zupełnie normalne??
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 21-05-2014, 07:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-10-2011, 10:23   

Wszystko ok!
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-10-2011, 10:31   

Dzięki, po kilku dniach eksploatacji Miśka jestem urzeczony... Czemu te auta nie są popularne w PL?? Cena? Wygląd? Brak diesla?
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
cabaniarz 
Mitsumaniak


Auto: LANCER SB 1.8 INTENSE 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 467
Skąd: EŁK
Wysłany: 09-10-2011, 11:30   

demoniszcze napisał/a:
po kilku dniach eksploatacji Miśka jestem urzeczony


i to jest budujące :D
_________________
Mitsubishi LANCER SPORTBACK 1.8 INTENSE 2008
02390/KMM
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-10-2011, 12:51   

Jak włączasz odbiornik prądu to obroty mogą lekko podskoczyć. Nie zależne czy wspomaganie, audio czy nawiew. Jest to normalne i zdrowe
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 24-11-2011, 21:53   

żeby nie zakładać nowego tematu podłączę się do tego:
zauważyłem, że w czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty silnika minimalnie wzrastają. powiedzmy o 100, może 200 i dopiero po tym ruchu wskazówki w górę zaczynają opadać. dziwne czy norma?
_________________
02705/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-11-2011, 08:12   

Ale podczas jazdy bez gazu czy np. przy zmianie biegów? Silnik ma mechaniczną przepustnice więc tutaj raczej wchodzi w grę za późne odpuszczenie gazu.
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 25-11-2011, 10:52   

Podczas jazdy. Chciałem sprawdzić, czy nie wywołuję tego zjawiska dodając za wcześnie gazu, przy włączonym sprzęgle więc zrobiłem tak:
Jadę na jakimś biegu (bieg nie ma znaczenia), puszczam gaz całkowicie, wówczas wciskam sprzęgło, obroty rosną o 100, może 200 i dopiero zaczynają spadać (przy wciśniętym do podłogi sprzęgle). Nie jest to uciążliwe, ale nigdy nie spotkałem się z czymś takim i nie wiem z czego może wynikać...


Zweryfikowałem swoje obserwacje. Sytuacja występuje podczas przyspieszania. Podczas jazdy ze stałą prędkością objaw nie występuje. Wygląda tak, jakby pedał gazu reagował z opóźnieniem na jego odpuszczenie. Przepustnica, linka? Czy jest ok?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-11-2011, 13:59   

Nie mam tego efektu.... Test przeprowadzony w okolicach 2 tys obrotów. Wskazówka po wciśnięciu po ułamku sekundy spada na dół.
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 26-11-2011, 14:06   

Od początku czułem, że to nie jest normalne. Trzeba będzie przeprowadzić śledztwo... Pedał gazu w naszych miśkach jest mechaniczny, czy elektroniczny?
_________________
02705/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-11-2011, 14:08   

Czysta mechaniczna przepustnica...Pewnie dlatego nie ma tempomatu i jest trochę brutalny. Więc nie bardzo wiem jakby to było możliwe.
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 26-11-2011, 14:16   

Spoko, kolejny element który się nie zepsuje, w każdym razie nie kosztownie. Zobaczymy, czy czyszczenie przepustnicy pomoże... bo innego pomysłu nie mam na razie.
_________________
02705/KMM
 
 
cefaloid 
Forumowicz

Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 388
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2011, 00:42   

demoniszcze napisał/a:
Czemu te auta nie są popularne w PL?? Cena? Wygląd? Brak diesla?

1. Nie jest to ani Volkswagen ani inne niemieckie auto.
2. Nie ma silnika 'jeden dziewięć tedei'. Nie ma żadniego diesla.
3. Paniczny strach że części zamienne kosztują więcej jak do Maybacha i że w ogóle ich nie ma.

I w zasadzie tyle wystarczy by w polsce był to samochód niechciany.
Wiadomo że Lancer CS0 nie jest to jakiś szczyt technologii tylko auto proste do bólu, ale przy swoich niewygórowanych cenach zakupu stosunek cena/możliwości jest, powiedział bym jeden z najwyższych.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2011, 08:49   

cefaloid napisał/a:
Wiadomo że Lancer CS0 nie jest to jakiś szczyt technologii tylko auto proste do bólu

I za to go kocham :D
Jak dla mnie brak komputeraz z wyświetlaczem, brak wbudowanego radia i prostota deski to same plusy... :)
demoniszcze napisał/a:
Brak diesla?

Tu bym się zastanawiał nad zakupie dieselka. Jeśl była by to konstrukcja 2,0 z wieśwagena to sądzę, że bym z uwagi na koszty eksploatacji i ew napraw wolał 4g63 czyli klasyczne co mam 2,0 benzyna
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 28-11-2011, 14:49   

No niby racja. Prosty silnik, mniej problemów, szczególnie w porównaniu z dieslem. Ale...
Właśnie sprzedałem Almerę 2.2 Di z 2001r., która też szczytem techniki nie była. Po przesiadce na miśka urzeka mnie wszechobecna cisza i brak telepania nadwozia. Za to przeraża mnie prędkość z jaką opada wskazówka poziomu paliwa. Niby wiedziałem, że będzie palił więcej, ale jak się liczy PLN wydane miesięcznie na paliwo różnica może być bolesna. Nawet świadomość braku kosztownych napraw jednostki napędowej nie słodzi tej goryczki. Rozważam instalację LPG, ale po pierwsze szkoda mi miejsca w bagażniku, na którym mi zależało, a po drugie UE chce się wziąć za akcyzę do LPG, co może powodować nieopłacalność inwestycji...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.