 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Uszczelka pod głowicą |
Autor |
Wiadomość |
Sweter
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-01-2012, 17:53 [E54A 2.0 V6] Uszczelka pod głowicą
|
|
|
Witam. Od pewnego czasu zauważyłem wyciek pod silnikiem. Jak się okazało była to uszczelka pod głowicą. Teraz mam pytanie i prośbę o poradę. Czy uszczelka musi być oryginalna czy też wystarczy jakiś dobry zamiennik? Orientuje się ktoś ile to może wszystko kosztować? |
_________________ JDM |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-01-2012, 20:07
|
|
|
Może być dobry zamiennik, koszty zalezne od wkładu pracy i zastosowanych części, najbiedniej 700zł robocizna z czesciami musisz liczyc za jedną głowice |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Sweter
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 74 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-01-2012, 14:11
|
|
|
Oprócz uszczelki jakie części jeszcze dochodzą do tego? |
_________________ JDM |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-01-2012, 17:37
|
|
|
Śruby głowicy, uszczelka kolektora ssącego i wydechowego, zimering wałka/ów, uszczelka pokrywy zaworowej, płyn chłodniczy, dodatkowo pasowałoby rozrząd wymienić bo i tak bedzie dłubany a technicznie rzecz biorac raz zdemontowany pasek zebaty nie powinien byc ponownie montowany |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|