Zgubiłem kluczyki z immobilajzerem |
Autor |
Wiadomość |
zarro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 3 Skąd: Turek
|
Wysłany: 08-01-2012, 19:21 Zgubiłem kluczyki z immobilajzerem
|
|
|
Witam
Jestem tutaj nowy, i szukam pomocy.
Niedawno zgubiłem kluczyk z immobilajzerem (brak zapasu).
Wcześniej przełożyłem immobilajzer do nowej obudowy, dzięki czemu ostała się końcóweczka i na tej podstawię mogę otworzyc autko.
Pytanie co mam robic? Auto 1,8, 1996 r.
Czy można rozkodowac immobilajzer, bez przeszkód dla późniejszej eksploatacji.
Czy jest jakas inna opcja tzn. zakupienia nowej stacyki itd itp.
Składaniałbym się ku rozkodowaniu. Czy ktoś miał już z tym problem i jak to rozwiązał?
Z góry wielkie dzięki |
_________________ zarro |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2012, 19:26
|
|
|
Najprościej kupić komplet czyli stacyjkę z kluczami oraz z immobiliserem i komputerem auta lub szukać kogoś kumatego kto ci wyłączy tę blokadę. |
|
|
|
 |
zarro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 3 Skąd: Turek
|
Wysłany: 08-01-2012, 19:31
|
|
|
Właśnie skłaniam się ku temu drugiemu, wyczytałem również że są 2 rodzaje immo, podobno przy jednym można odłączyc, przy drugim nie. Tylko że nie wiem który mam!? |
_________________ zarro |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 09-01-2012, 11:14
|
|
|
Prościej chyba dorobić kluczyk na podstawie zamka i to samo z immo. Popytaj może u kluczników w Twojej miejscowości. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 09-01-2012, 13:54
|
|
|
zarro, dorób kluczyk do istniejących zamków, ostatnio to przerabiałem |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
zarro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 3 Skąd: Turek
|
Wysłany: 09-01-2012, 21:36
|
|
|
A co z immo!? |
_________________ zarro |
|
|
|
 |
racenty
Mitsumaniak
Auto: Carisma HB 97r. 1.8 85kw ASB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 203 Skąd: W-wo
|
Wysłany: 09-01-2012, 23:03
|
|
|
Dorób na podstawie odbiornika w stacyjce, tak jak napisał Fragu i ja powyżej. |
|
|
|
 |
oktawiusz5
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 23-01-2012, 19:53
|
|
|
jak nie mam pastylek tylko grot to jak można zrobić te immo? co muszę wymienić po zakupie nowego ( używki) kupuje 2 kluczyki i tą czerwoną kostkę zmieniam pastylki i kostkę czerwoną i bedzie działało czy coś jeszcze? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-01-2012, 20:25
|
|
|
A z którego roku masz auto? To że masz Carismę, to nie jest precyzyjna informacja, uzupełnij chociaż o rocznik i silnik swój profil. W starszych egzemplarzach pierwszej wersji da się tak zrobić, w nowszych trzeba jeszcze wymieniać komputer silnika. |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23-01-2012, 20:53
|
|
|
najprościej to się wybrać do kumatego klucznika , jak dorabiałem zapasowy klucz do T4 to brali surówkę , szlifowali grot , potem włożył go do stacyjki podpiął pod kompa , z czytał kod z immo , zaprogramował kluczyk i koniec . A i 350zł skasował |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:05
|
|
|
Właśnie nie wiadomo jaka to dokładnie Carisma, w starszych można samemu wywalić immo. Bo to w sumie żadne zabezpieczenie jeszcze w starszych autach. Zamiast takiego zabezpieczenia wolałbym sam zrobić odcięcie jakiegoś obwodu silnika i na pewno było by to trudniejsze do przejścia dla dobrze przygotowanego złodzieja na auto które kradnie. |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:47
|
|
|
samemu to ja immo w polonezie odłączałem ( no takie niby immo ) , w cari to nie mam zielonego pojęcia , pewnie jak jest oddzielnie to jakoś w garażu się da , a jak już w ECU to tylko do speca , ale też się da tylko że to trochę kosztuje . Więc wydaje mi się że najpierw lepiej popytać się i dorobić sobie kluczyk lub wykasować immo , niż odrazu całą stacyjkę mieniać z komputerem . A wiadomo że własne patenty najlepsze , taki skobelek dobra sprawa |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-01-2012, 21:56
|
|
|
Na forum jest temacik, i podobno do roku 98 da się samemu wywalić. |
|
|
|
 |
oktawiusz5
Nowy Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 14 Skąd: białystok
|
Wysłany: 23-01-2012, 23:03
|
|
|
rok 98 1,6
[ Dodano: 31-01-2012, 13:19 ]
temat zakończony auto odpaliłem nowy immo box ze stacyjką i kluczykiem i ruszyło, mam na zbyciu jeden komplet do 1,8 GDI + inne http://allegro.pl/show_item.php?item=2092773439 |
|
|
|
 |
|