 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] brak iskry - pomocy |
Autor |
Wiadomość |
DjVentyl [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2007, 18:20 [CA4A 1.6] brak iskry - pomocy
|
|
|
mam problem z moim colcikeim. w zeszłym tyg. miałem małą kolizje i od tego wszystko sie zaczęło. autko jak sie rozgrzeje traci iskrę(sprawdzałem czy jest iskra na aparacie zapłonowym), obrotomierz spada do 0 kontrolka ładowania sie zapala, silnik sie kreci bo jest na biegu. Dzieje sie tak tylko jak go kręcę powyżej 4500-5000 i nie odpala dopóki nie ostygnie (ok. 2h czekania czasami odpali od razu). wtryskiwacze na pewno podają benzynę, komputer podmieniłem bo akurat mam zapasowy podejrzewam ze to czujnik położenia wału cos szwankuje ale co do tego to pewności nie mam a nie chce kupować na darmo aparatu zapłonowego bo troszke kosztuje;/ |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2007, 18:50
|
|
|
Dokladnie, tez bym obstawial aparat zaplonowy, mnie w CA0 1,6 zaskoczył w trasie ... |
|
|
|
 |
shortybmx [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2007, 19:53
|
|
|
jak masz troche zcasu i ciepły garaz to może ni ebedziesz musiał całości kupować ...
najpierw zrób pomiary omomierzem , tak jak w tamtym temaci edoradzał mi krzyzak
posprawdzaj jak powinno byc w servisówce, w dziale download chyba jest do sciagniecia (ok 40MB) i tam masz dział injection i tam jest wszystko jak powinno byc
bo jesli nawala cewka to koszt nieduzy, nowa 154 zł TU
niewiele Ci to zajmie czasu a moze zaoszczedzic sporo pieniedzy
jesli to moduł to koszt troche wiekszy ok 450 zł
jakby co to mam stary aparat wiec moze cos z niego by Ci sie przydało, tylko nie sprawdzałem co tam jest sprawne a co nie ...
jak bedze miał czas to posprawdzam i Ci napisze na prv
powodzenia |
|
|
|
 |
skaja [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2007, 21:12
|
|
|
tak to może być aparat zapłonowy |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2007, 18:57
|
|
|
Jeżeli jesteś pewien że wtryski podają paliwo to na 90% nie będzie to aparat, a w każdym razie nie czujnik położenia wału. Gdyby był uszkodzony czujnik to nie pracowały by wtryskiwacze bo są sterowane z tego samego czujnika co zapłon. W takiej sytuacji masz 2 możliwości albo cewka albo tranzystor. Jedno i drugie może zawodzić przy wysokich częstotliwościach, jedno i drugie jest wrażliwe na temperaturę. Tranzystor jednak stygnie nieco szybciej niż 2h więc bardziej prawdopodbna opcja z cewką. Jeszcze jedna wskazówka, zarówno przy awarii cewki jak i PT nie zapali się kontrolka CE. ECU będzie twierdziło, że wszystko jest oki. Jeżeli to czujnik to przy kilkusekundowym kręceniu powinna zapalić się kontrolka CE i zgłosić błąd 22 lub 23. |
|
|
|
 |
DjVentyl [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2007, 20:14
|
|
|
kupilem juz aparat zaplonowy za 250zl wiec jutro wymienie i sprawdze. mialem to dzis zrobic ale nie mam za bardzo gdzie a snieg strasznie sypie wiec sie wstrzymam do jutra.
aparat juz wymieniony jak narazie jest ok. ale nie ma zabardzo warunkow zeby go troszke pocisnac wiec 100% pewnosci nie mam. |
|
|
|
 |
|
|