Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zdejmowanie budy z ramy
Autor Wiadomość
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 30-01-2012, 22:13   zdejmowanie budy z ramy

Mam pytanie bo chciałbym sobie zrobić porządny remont autka, które idzie w błoto, zmieniam silnik i mam do zrobienia i hamulce i rame do pospawania bo tył już trochę jest jedzony, i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś zdejmował (napewno ale czy się przyzna) budę z ramy. Bo będzie mi łatwo wymienić silnik i skrzynie wtedy a i naprawić wszystko będzie można i nowe przewody hamulcowe i paliwowe puścić. Napiszcie czy coś jeszcze oprócz
*8 śrub mocujących bude
*przewody od klimy i nagrzewnicy
*rura od baku
*przewody hamulcowe
*obudowa od wentylatora wiskozy
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
*kolumnę kierowniczą
*linke sprzęgła
*lewarki biegów
*podciśnienia od przedniego mostu
Czekam na info czy o czymś zapomniałem i wogóle ile się to robi czy można natrafić na jakiś zonk. dodam 2,5 diesel krótki SS manual będzie automat
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 30-01-2012, 22:49   

jabol66 napisał/a:
*obudowa od wentylatora wiskozy
+węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a:
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
+elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. :p
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 31-01-2012, 08:52   

rico.1 napisał/a:
jabol66 napisał/a:
*obudowa od wentylatora wiskozy
+węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a:
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
+elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. :p

Po co węże od chłodnicy
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 31-01-2012, 22:03   

jabol66 napisał/a:
Po co węże od chłodnicy
chłodnica jest mocowana do budy, a silnik do ramy, chyba że masz zamiar odkręcić chłodnicę, to może zostać przy silniku, ale wtedy bardzo łatwo o uszkodzenia
Zresztą jak chcesz potem wrzucić automata to i tak potrzebujesz inną chłodnicę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.