 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zdejmowanie budy z ramy |
Autor |
Wiadomość |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 30-01-2012, 22:13 zdejmowanie budy z ramy
|
|
|
Mam pytanie bo chciałbym sobie zrobić porządny remont autka, które idzie w błoto, zmieniam silnik i mam do zrobienia i hamulce i rame do pospawania bo tył już trochę jest jedzony, i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś zdejmował (napewno ale czy się przyzna) budę z ramy. Bo będzie mi łatwo wymienić silnik i skrzynie wtedy a i naprawić wszystko będzie można i nowe przewody hamulcowe i paliwowe puścić. Napiszcie czy coś jeszcze oprócz
*8 śrub mocujących bude
*przewody od klimy i nagrzewnicy
*rura od baku
*przewody hamulcowe
*obudowa od wentylatora wiskozy
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
*kolumnę kierowniczą
*linke sprzęgła
*lewarki biegów
*podciśnienia od przedniego mostu
Czekam na info czy o czymś zapomniałem i wogóle ile się to robi czy można natrafić na jakiś zonk. dodam 2,5 diesel krótki SS manual będzie automat |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 30-01-2012, 22:49
|
|
|
jabol66 napisał/a: | *obudowa od wentylatora wiskozy | +węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a: | *trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej | +elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 31-01-2012, 08:52
|
|
|
rico.1 napisał/a: | jabol66 napisał/a: | *obudowa od wentylatora wiskozy | +węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a: | *trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej | +elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. |
Po co węże od chłodnicy |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 31-01-2012, 22:03
|
|
|
jabol66 napisał/a: | Po co węże od chłodnicy | chłodnica jest mocowana do budy, a silnik do ramy, chyba że masz zamiar odkręcić chłodnicę, to może zostać przy silniku, ale wtedy bardzo łatwo o uszkodzenia
Zresztą jak chcesz potem wrzucić automata to i tak potrzebujesz inną chłodnicę |
|
|
|
 |
|
|