Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Silnik po odpaleniu gasnie, slychac dziwny dzwiek
Autor Wiadomość
Daniel_B
[Usunięty]

  Wysłany: 18-12-2007, 21:10   [CA4A 1.6] Silnik po odpaleniu gasnie, slychac dziwny dzwiek

Witam! Mam problem z moim Coltem i to teraz przed swietami, jesli ktos moze to prosze o pomoc.Sytuacja wygladala tak: jechalem sobie moim Coltem w "trase" i nagle wylaczyl mi sie silnik,spadly obroty i uslyszalem dzwiek tak jakby stycznika i takiego zwarcia wydobywajacego sie z jakiegos(jak mysle stycznika) ktory znajduje za przednim panelem(skrzyneczka za gniazdem zapalniczki). Wykrecilem go, otworzylem ale wydaje sie ok. Nie wiem czy to jest wlasnie przyczyna, bo sie na tym kompletnie nie znam. Przed wyjeciem tego stycznika,ktory odpowiada -jak mysle za Check Engine, moglem odpalic samochod, ale zaraz zgasl, a czasami moglem nawet przjechac kilka metrow.Natomiast po odlaczeniu tego stycznika nie moglem odpalic samochodu i nie swiecil sie Check engine.Ten odglos stycznika jest taki sam jak po przekreceniu stacyjki-jest takie pykniecie. Aha wogole to mam imobilajzer-jesli ma to jakies znaczenie w zwiazku z ta sytuacja. Obawiam sie ze to moze byc jakis problem z komputerem, ale chcialbym poznac Wasze opinie. Jest to moj pierwszy temat wiec prosze o wyrozumialosc :)
Z gory dzieki za pomoc.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-12-2007, 18:46   

Hej, zbadaj kompa. Zrób sobie diodę na kablach (12V) i podepnij się pod gniazdo serwisowe. Jest z lewej strony pod plastikami z obudowy kierownicy, obok skrzynki z bezpiecznikami (to białe na foto)



Są tam dwa piny. Górny jest minusem a dolny plusem (może nie być minusa, weź wtedy masę z zapalniczki). Jak dobrze podepniesz to dioda będzie migała po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC: długi sygnał - 10 (dziesięć), krótki sygnał 1 (jeden). Błędy mają zawsze postać dziesiątki i jedności np.: 11, 14, 41. Dioda będzie migać tak |.|....||||. i pętla i od początku to samo. Jak zrobisz diagnozę to daj znać co wyszło :) Później podziałamy dalej :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.