Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
geometria O II - błędny kąt PK
Autor Wiadomość
diesel_power 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.2DiD 2008 Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 28-09-2011, 09:16   geometria O II - błędny kąt PK

Witam wszystkich!
Byłem dziś zbadać i ustawić geometrię.
Wybrałem się do bardzo dobrego polecanego serwisu (nie ASO).
Mają dobry sprzęt - HUNTER HS401.
Po pomiarze wyszło że auto ma zły kąt PK dla lewy przód (chyba chodzi o kąt pochylenia koła) - pomiar wykazał 0 stopni i 25 sekund dla lewego przedniego koła. Na wydruku z pomiaru jest na czerwono.
Mechanik stwierdził, że wartość ta jest trochę poza tolerancją producenta i nie da się jej ustawić.
Stwierdził też, że jest natyle mała, że nie spowoduje ona żadnych skutków ubocznych dla opon czy prowadzenia.
Prawy przód ma 0 stopni i 3 sekundy.
Auto miało naprawę blacharską w ASO niecałe 2 lata temu.
(auto w wyniku stłuczki dostało w ten lewy przód zawieszenia).
Dodam, że auto jeździ dobrze, nie czuć żadnego ściągania ani innego złego zachowania na drodze. Opony też specjalnie nie "lecą", wykazują raczej standardowe zużycie.

Może ktoś z Was pomoże w ocenie, czy to jest faktycznie zła wartość ?

Czy może warto reklamować jako nieprawidłowo wykonaną naprawę blacharską w ASO ?

Pozdrawiam,
Rafał.
 
 
 
xylen 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 485
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-09-2011, 17:47   

Witaj,'

A po pierwszej naprawie w ASO nie dostałeś wydruku z geometrii??
Powinieneś dostać wraz z wykazem części i elementów wymienionych/naprawionych.
Na tej podstawie mógłbyś ewentualnie udać się ponownie do ASO...
_________________
Outlander 2.4 Intense Plus CVT
Citroen C3 1.6 Sensodrive
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 28-09-2011, 18:44   

diesel_power, jak to nie da się ustawić??
W OII ustawia się to za pomocą ustawienia kielicha - tzn - odkręcasz 3 śruby górnego mocowania McPersona w kielichu i obracasz to ( masz 3 opcje) - po to właśnie jest to pod kątem.
Chyba, że naprawdę masz amora wygiętego w duży banan.
Stacja ta może olać reklamację i stwierdzić, że zaliczyłeś dziurę.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 02-10-2011, 20:58   

Ja mam chyba też ten jeden parametr błędny, ale ja mam O1.
Ja miałem raz geometrię ustawianą w ASO i zaskoczył mnie brak dbania o klienta. Na wydruku wyraźnie było zaznaczone że jeden z parametrów odbiega od normy, a nikt nawet nie powiadomił mnie o tym. Dopiero na moje specjalne życzenie ktoś się pochylił na wydrukiem, po czym padła odpowiedź, że tego parametru się nie da regulować i oni nic nie mogą zrobić. Niesmak pozostał, mam wrażenie że ASO wypycha samochody byle zrobić jak najwięcej i zainkasować należność.
Po wymianie tylnych wahaczy byłem w innej stacji diagnostycznej, na korekcji. Po skończeniu kulturalnie zostałem zaproszony do komputera diagnostycznego, gdzie Pan wyjaśnił mi na czym polega ta usterka, wyjaśnił że korekcja jest nie możliwa, a naprawa nie jest prosta, bo nie wiadomo co jest skrzywione.
 
 
Gorbi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-02-2012, 16:51   

Wlasnie dowiedzialem sie od autoryzowanego serwisu, ze mam opisany wczesnie problem. Naprawa platna bo twierdza, ze przyczyna byla dziura w jezdni... Wiadomo jakie drogi mamy w kraju tlumaczyli. Tylko, ze opony ani felgi nie uszkodzilem, stluczki tez nie mialem a zawieszenie sie rozsypalo. A to auto niby terenowe. To co sie stanie jak faktycznie w teren wjade ? Dla mnie to wada..... Acha, reklamowac kazali u importera tyle tylko, że auto do czasu wizyty ludzi z dzialu technicznego importera musi stac w serwisie... Kpina jakas ! Ktos z Was mial taki problem ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.