Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brakuje mu mocy 3,2 DID 2000
Autor Wiadomość
xXmondziolXx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,5 i III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-02-2012, 13:12   brakuje mu mocy 3,2 DID 2000

jak w temacie pajero przy spokojnej jeździe błąd silnika sie nie świeci ale gdy np chce dać kopa zapala mi sie i samochód nie ma tej mocy co zawsze

rury od ic po dodaniu gazu bardzo twarde bylem na kompie i mam kody 12 , 31 , 43

pomoże ktoś co z tym robić ??


druga sprawa to odpalanie czy ciepły czy zimny dość długo kreci rozrusznik dodam ze robi to energicznie wiec aku wykluczam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2012, 13:22   Re: brakuje mu mocy 3,2 DID 2000

xXmondziolXx napisał/a:
jak w temacie pajero przy spokojnej jeździe błąd silnika sie nie świeci ale gdy np chce dać kopa zapala mi sie i samochód nie ma tej mocy co zawsze

rury od ic po dodaniu gazu bardzo twarde bylem na kompie i mam kody 12 , 31 , 43

pomoże ktoś co z tym robić ??


druga sprawa to odpalanie czy ciepły czy zimny dość długo kreci rozrusznik dodam ze robi to energicznie wiec aku wykluczam

A czym skanowałeś?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
xXmondziolXx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,5 i III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-02-2012, 13:30   

carmanem
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2012, 14:27   

hm
ciekawe jaki carman.
12 to czujnik doładowania prawdopodobnie masz zapchany grzybek w kolektorze ssącym, z niego przewód wychodzi do czujnika tego przy podstawie filtra paliwa.
43 to CTV.
31 nie wiem, nigdy nie miałem albo nie pamiętam
ciężkie odpalanie to trzecia usterka i tu nie będzie błędu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
xXmondziolXx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,5 i III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-02-2012, 15:10   

a z tym CTV co mogę zrobić moze omy sprawdzę jakie wartości powinien miec ??

[ Dodano: 03-02-2012, 11:55 ]
znalazłem przyczynę braku mocy :D rozebrałem kolektor wyczyściłem go na błysk ten grzybek wyczyszczony ale w tym nie było problemu :) a na wężyku do tego grzybka porostu byl pęknięty wymiana na nowy bardziej elastyczny i wszystko gra nieoceniona podpowiedz pomogła :)


teraz jeszcze proszę o poradę co z tym CTV szczerze to w tym temacie jestem zielony wiec proszę o nakierowanie mnie na trop :) przydała by sie lokalizacja sposoby sprawdzenia

Z góry dziękuje


co do carmana to ja sam dokładnie nie wiem znajomy to ma już dłuższy czas ale działa:)
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 03-02-2012, 18:29   

zawór CTV znajduje się pod przewodami ciśnieniowymi wychodzącymi z pompy. Zamiennik boscha kosztuje około 450zł. Odnośnie odpalania to jeżeli rozrusznik jest dobry i układ paliwowy czysty oraz sprawne wtryski to raczej siada tłoko rozdzielacz w pompie wtryskowej.
_________________

 
 
xXmondziolXx 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 2,5 i III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-02-2012, 14:07   

wielkie dzięki

teraz mam jasność tematu tylko jeszcze chce sprawdzić ten CTV jeśli to czujnik to musi mieć jakiś opór wiec w jakim zakresie powinien się mieścić :)

dojście do niego jest cudowne :/
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 04-02-2012, 16:02   

oporność będzie zmienna w zależności od ustawienia tłoka kąta wtrysku (TPS).
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.