Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw do usunięcia wałków balansu 4g63
Autor Wiadomość
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 05-03-2012, 01:11   Zestaw do usunięcia wałków balansu 4g63

Joł. Nie orientuje się ktoś gdzie można nabyć zestaw umożliwiający usunięcię wałków balansowych (zastępczy wałek, zaślepki i panewki)?http://www.maperformance.com/balance-shaft-elimination-kit-dsm-evo.html. Tutaj widać o co mi chodzi dokładniej. Ktoś z Was może już ściągał to z krajów zachodnich tudzież ma dojście do tych części na terenie PL? Pozdrawiam!
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-03-2012, 07:26   

Panewek nie potrzeba, wałek się da kupić w polsce, tylko pompę oleju bez wałków trza sprowadzać. Albo dorobić zaślepkę po prostu.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 05-03-2012, 13:20   

a przypadkiem nie trzeba nabić panewek o 180* inaczej niż w pierwowzorze? Pytam bo nigdy tego jeszcze nie robiłem:) W tym momencie mam to zrobione dość po chamsku (poprzedni właściciel)- wałek od pompy oleju jest ucięty zaraz za pokrywą, więc jedynym podparciem dla paska jest osłona olejowa. To nie ma prawa wytrzymać, prawda? Poza tym nie lubię takiej prowizorki. Proszę o dalsze porady.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-03-2012, 21:31   

Panewki trzeba obrócić, żeby zakrywały otwory olejowe. Ale nie muszą być nowe.
Wałek musi być wyważony. Najlepiej kupić ori za jakieś 100 ileśtam złotych.
A na drugi wałek nie zakładać paska, albo wywalić i zaślepić dziurę.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
lewiasty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 41
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 06-03-2012, 02:03   

Ale przecież istnieje możliwość, aby obydwa te wałki wywalić. Wiem, że kosztem lekkich wibracji, ale się da. Czyż nie? Nie chcę tam żadnych ruchomych elementów oprócz głównego wału. A więc ma ktoś dojście do tych zestawików?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-03-2012, 06:47   

No przecież Ci napisałem jak wywalić wałki...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.