 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Wycieraczka klapy bagażnika |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 21-09-2012, 17:39 [E54A 2.0 V6] Wycieraczka klapy bagażnika
|
|
|
Ostatnio coraz bardziej denerwuje mnie tylna wycieraczka. W poprzednim galancie po włączeniu i wyłączeniu guzika wycieraczka robiła pełny ruch (dół góra). Natomiast w V6 po wyłączeniu wycieraczka staje w miejscu. Co trzeba zmienić aby działała jak w poprzednim Galu? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 21-09-2012, 17:57
|
|
|
prawdopodobnie silniczek wycieraczki , ewentualnie przerywacz |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 21-09-2012, 18:39
|
|
|
też bym stawiał na silniczek, bo tam powinien być czujnik położenia wycieraczki
A gdzie znajduje się przerywacz? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22-09-2012, 15:09
|
|
|
szczerze ? niewiem nigdy nie szukałem , pewnie gdzies tam grze pyka moze koło skrzynki bezpieczników a moze zaraz przy silniczku wycieraczki , musisz sprawdzic , ale raczej to bedzie silniczek bo w nim są czujniczki któe mogą byc przepalone .
W opisie widze ze poszukujesz e57 chcewz kupic ? ;> |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-09-2012, 22:48
|
|
|
Motofreak problem na 99% leży w silniczku. Nadpalone bądź zabrudzone styki. Wykręć silnik, rozbierz, przeczyść i powinno być OK. Kiedyś miałem podobnie w Golfie II, z tym, ze z przednimi wycieraczkami. Zatrzymywały się co 20 cm (jazda w deszczu to było igranie ze śmiercią). Styki były zabrudzone zaschniętym smarem. Wyczyściłem i śmiga do dziś już 8 lat |
|
|
|
 |
|
|