PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ??? |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz 05
Nowy Forumowicz
Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
|
Wysłany: 06-01-2012, 18:10 PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???
|
|
|
Witam wszystkich mam pytanie czy pajero fl classic 2.8 tdi 3d jest warty swej ceny czyli mam do kupienia właśnie takie pajero z 2000roku od pierwszego właściciela w kraju auto sprowadzone w 2004 do Polski stan blacharki jest b.dobry i technicznie też spoko przebieg 159000 tylko coś jak dla mnie jedzie jak 2.5td. cena 17000pln . Proszę o jakieś sugestie pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojtekhan
Nowy Forumowicz
Auto: rover 75
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 06-01-2012, 20:13
|
|
|
Cena na pewno kusząca - jeżeli jesteś pewien blacharki, ramy i silnika to ja bym się nie zastanawiał.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Grzegorz 05
Nowy Forumowicz
Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
|
Wysłany: 06-01-2012, 22:12
|
|
|
Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie). |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 07-01-2012, 01:28
|
|
|
Grzegorz 05 napisał/a: | Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie). |
Jeżeli ma może to Pajero jeszcze blokadę tylnego mostu, klimatyzację, jakiś normalny kolor, nie jest przekładką z anglika i ciężarówką z powiększoną przestrzenią bagażową to zastanów się czy tego właśnie szukasz i podejmij właściwą decyzję bo ona do Ciebie należy.
W listopadzie 2010r. zastanawiałem się nad krótkim i ładnym Pajero 2.5TD z 1993r. SS i RD bez klimy z przebiegiem min. 300000km za 15000pln...
Ciężko jest znaleźć Pajero II w dobrym stanie z dobrym wyposażeniem.
Widziałem w 2010r. wiele szczurów i zawsze cena była za nie mocno wyśrubowana.
Classica możesz porównać bezpośrednio do Pajero II bo to nic innego chyba nie jest.
Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie sprostuje.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach. |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
leśniczy22
Forumowicz
Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 45 Skąd: Widawa
|
Wysłany: 07-01-2012, 05:51
|
|
|
II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku. |
_________________ leśniczy22 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-01-2012, 08:54
|
|
|
leśniczy22 napisał/a: | II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku. |
Clasic produkowany był do 2004 roku. W trojce nie ma wcale więcej plastików, A jak się samochód zachowuje na w koleinach zależy nie od ilości drzwi ale od stanu układu kierowniczego, zawieszenia i opon. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Grzegorz 05
Nowy Forumowicz
Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
|
Wysłany: 07-01-2012, 09:05
|
|
|
Witam ponownie dzieki za wszystkie sygestie , ale jeszcze mam jedno pytanko w tym pajero jest zamontowany oryginalnie czujnik ciśnienia doładowania turbiny , jakie mają być w miarę wskazania na 160tyś km , bo mi się wydaje że na tym zegarze w czasie jazdy jak wcisne gaz to chyba daje max 0.7 bara. Czy da się troszeczkę zwiększyć ciśnienie ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-01-2012, 10:54
|
|
|
0,7 bara to dobre ciśnienie. Przy 0,8 z kawałkiem otwiera się wastegate więc jest OK. Podnieść się da montując najprostszy MBC. Powyżej 1,1 otworzy się zawór bezpieczeństwa. Turbina wytrzymuje dużo, jeden taki ma wywalony zawór bezpieczeństwa i daje 2,0. Nic się nie dzieje. Tylko po co w zwykłej eksploatacji? |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Grzegorz 05
Nowy Forumowicz
Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
|
Wysłany: 08-01-2012, 18:26
|
|
|
Witam temat zamykam. Autko fajne ,a odnośnie ciśnienia to był pęknięty wężyk co idzie od turbiny do pompy . teraz to jest samolot chociaż trochę mu brakuje do mojego dawnego classica v6 208km . Pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
Franek7
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 13 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-02-2012, 15:40
|
|
|
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 22-02-2012, 20:36
|
|
|
Franek7 napisał/a: | Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM |
3 drzwi miały też 2,8 nie raz widziałem i po 2000 roku też |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 23-02-2012, 20:34
|
|
|
Franek7 napisał/a: | Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u |
A jak odróżnić Classic od II?
W papierach mam Classic, rok 2001. Mam silnik 4M40 (TD 2,8) ale z mechaniczną pompą.
Nadkola metalowe profilowane - bez plastikowych nadkładek.
No i mam SuperSelect. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
Franek7
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 13 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-02-2012, 09:22
|
|
|
Najprawdopodobnie jest to nie rok produkcji a pierwsza rejestracja lub anglik
Sam dla siebie zakupiłbym młodego Pajero Classica powyżej 2000roku z silnikiem 2,8 i skrzynią SS - trzydzwiowy.
Na mobile de, ebay nigdy takiego nie spotkałem.
Flaszka dla Ciebie jak jak mi znajdziesz. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 25-02-2012, 20:49
|
|
|
Znaleźć nie znajdę ale wiem kto takowego posiada. 3 drzwi, 2,8 i SS. Classic. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|