Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???
Autor Wiadomość
Grzegorz 05 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
Wysłany: 06-01-2012, 18:10   PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???

Witam wszystkich mam pytanie czy pajero fl classic 2.8 tdi 3d jest warty swej ceny czyli mam do kupienia właśnie takie pajero z 2000roku od pierwszego właściciela w kraju auto sprowadzone w 2004 do Polski stan blacharki jest b.dobry i technicznie też spoko przebieg 159000 tylko coś jak dla mnie jedzie jak 2.5td. cena 17000pln . Proszę o jakieś sugestie pozdrawiam
 
 
wojtekhan 
Nowy Forumowicz

Auto: rover 75
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 22
Skąd: Jasło
Wysłany: 06-01-2012, 20:13   

Cena na pewno kusząca - jeżeli jesteś pewien blacharki, ramy i silnika to ja bym się nie zastanawiał.

Pozdrawiam
 
 
Grzegorz 05 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
Wysłany: 06-01-2012, 22:12   

Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie).
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 07-01-2012, 01:28   

Grzegorz 05 napisał/a:
Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie).



Jeżeli ma może to Pajero jeszcze blokadę tylnego mostu, klimatyzację, jakiś normalny kolor, nie jest przekładką z anglika i ciężarówką z powiększoną przestrzenią bagażową to zastanów się czy tego właśnie szukasz i podejmij właściwą decyzję bo ona do Ciebie należy. :)
W listopadzie 2010r. zastanawiałem się nad krótkim i ładnym Pajero 2.5TD z 1993r. SS i RD bez klimy z przebiegiem min. 300000km za 15000pln...
Ciężko jest znaleźć Pajero II w dobrym stanie z dobrym wyposażeniem. :cry:
Widziałem w 2010r. wiele szczurów i zawsze cena była za nie mocno wyśrubowana. :evil:
Classica możesz porównać bezpośrednio do Pajero II bo to nic innego chyba nie jest.
Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie sprostuje. :mrgreen:
Życzę powodzenia w poszukiwaniach.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
leśniczy22 
Forumowicz

Auto: pajero 2,8 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 45
Skąd: Widawa
Wysłany: 07-01-2012, 05:51   

II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku.
_________________
leśniczy22
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2012, 08:54   

leśniczy22 napisał/a:
II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku.

:shock: :shock:
Clasic produkowany był do 2004 roku. W trojce nie ma wcale więcej plastików, A jak się samochód zachowuje na w koleinach zależy nie od ilości drzwi ale od stanu układu kierowniczego, zawieszenia i opon.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Grzegorz 05 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
Wysłany: 07-01-2012, 09:05   

Witam ponownie dzieki za wszystkie sygestie , ale jeszcze mam jedno pytanko w tym pajero jest zamontowany oryginalnie czujnik ciśnienia doładowania turbiny , jakie mają być w miarę wskazania na 160tyś km , bo mi się wydaje że na tym zegarze w czasie jazdy jak wcisne gaz to chyba daje max 0.7 bara. Czy da się troszeczkę zwiększyć ciśnienie ?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-01-2012, 10:54   

0,7 bara to dobre ciśnienie. Przy 0,8 z kawałkiem otwiera się wastegate więc jest OK. Podnieść się da montując najprostszy MBC. Powyżej 1,1 otworzy się zawór bezpieczeństwa. Turbina wytrzymuje dużo, jeden taki ma wywalony zawór bezpieczeństwa i daje 2,0. Nic się nie dzieje. Tylko po co w zwykłej eksploatacji?
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Grzegorz 05 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 rok 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: DĄBROWA GÓRNICZA
Wysłany: 08-01-2012, 18:26   

Witam temat zamykam. Autko fajne ,a odnośnie ciśnienia to był pęknięty wężyk co idzie od turbiny do pompy . teraz to jest samolot chociaż trochę mu brakuje do mojego dawnego classica v6 208km :lol: . Pozdrawiam wszystkich
 
 
Franek7 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 13
Skąd: Polska
Wysłany: 03-02-2012, 15:40   

Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 22-02-2012, 20:36   

Franek7 napisał/a:
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM

3 drzwi miały też 2,8 nie raz widziałem i po 2000 roku też
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 23-02-2012, 20:34   

Franek7 napisał/a:
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u


A jak odróżnić Classic od II?

W papierach mam Classic, rok 2001. Mam silnik 4M40 (TD 2,8) ale z mechaniczną pompą.
Nadkola metalowe profilowane - bez plastikowych nadkładek.
No i mam SuperSelect.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Franek7 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 13
Skąd: Polska
Wysłany: 25-02-2012, 09:22   

Najprawdopodobnie jest to nie rok produkcji a pierwsza rejestracja lub anglik
Sam dla siebie zakupiłbym młodego Pajero Classica powyżej 2000roku z silnikiem 2,8 i skrzynią SS - trzydzwiowy.
Na mobile de, ebay nigdy takiego nie spotkałem.
Flaszka dla Ciebie jak jak mi znajdziesz.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 25-02-2012, 20:49   

Znaleźć nie znajdę ale wiem kto takowego posiada. 3 drzwi, 2,8 i SS. Classic.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.