Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika falowanie obrotów
Autor Wiadomość
MaksLancer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VIII 1.8 143
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2024
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 30-06-2024, 07:17   Nierówna praca silnika falowanie obrotów

Witam. Mam problem z Lancerem VIII 1.8 benzyna. Sytuacja wygląda tak, że zakupiłem autko w styczniu tego roku i po jakimś czasie zaczęły pojawiać się problemy z falowaniem które po niedługim czasie przeistoczyły się w gaśnięcie silnika na światłach, parkingu itp. Jedyny błąd jaki wyskakiwał to zawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu. Mój mechanik wyczyścił przepustnicę ale mimo wszystko polecił wybrać się do kogoś kto zajmuje się typowo japończykami żeby to przebadać. Zaufałem ASO i wymienili zawór jednak nie dało to pożądanych efektów. Następnie wariator bo też był wyślizgany - poprawiło się jednak dalej przygasa. Generalnie problen jest też taki, że cewki są za bardzo wystające. Były zamówione nowe cewki do 1.8 i dalej odstawały. Najprawdopodobniej jest tam zamontowana głowica od 2.0. Ktoś wie czy to poważny problem? Poprzedni właściciel trzyma się tego że jemu nie gasło auto a o głowicy nie miał pojęcia bo sam nic nie robił przy silniku oprócz świec czy coś. Na zimnym silniku auto dziwnie brzmi dosyć głośno i tak jakby rzęził łańcuch ale po mniej więcej 20 minutach pracy silnik już nie przygasa a jedynie zawiesza się na 1000 obrotów. Generalnie z ASO dostałem zastępczego Lancera VIII na czas napraw i zachowywał się podobnie - obroty się zawieszały na 1000 lub spadały mniej więcej do 500. Ktoś ma jakieś sugestie co to może być? Zła adaptacja przepustnicy? Wtryski? Uszczelka wydechu przy kolektorze? Niby jest szczelny ale poprzedni upiera się że już 2 razy ją wymieniał i teraz też jest do zrobienia. Już nie wiem komu ufać. Macie jakiegoś dobrego mechanika od lancerów okolice Lubin/Wrocław? Jeśli mieliście podobny problem to proszę Was o pomoc. Każda sugestia może się przydać.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.