Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
colt 15glxi gdy się rozgrzewa traci moc na około 2-3sek
Autor Wiadomość
rajania 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.512v 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Cze 2010
Posty: 9
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 13-02-2012, 16:03   colt 15glxi gdy się rozgrzewa traci moc na około 2-3sek

witam.czyścilem ostatnio przepustnicę i regulowałem wolne obr wg.instrukcji Krzyżaka.mniej więcej od tego czasu pojawił sie problem z coltem żony.a mianowicie auto gdy się rozgrzewa zaczyna tracić moc na okło 2-3 sec potem wraca do normy i tak w kólko pomaga zdjęcie nogi z gazu i redukcja biegu.pojawił się bład przepustnicy wymieniłem czujnik bład zniknął lecz problem pozostał.aktualnie żadne błędy nie są wyświetlane,a auto potrafi walnąć kangura w najmniej oczekiwanym momencie zachowuję się tak jak gdyby momentalnie zostało odcięte paliwo...dolot czszelny przewody sprawne,filtr paliwa wymieniony.proszę pomóżcie.a tak wogóle to czy oporność czujnika przepustnicy powinna się zmieniać tak od połowy skali dopiero.facet miał 4 czujniki i wszystkie działaly tak samo
_________________
ANIA
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2012, 07:30   

rajania napisał/a:
wymieniłem czujnik
i ustawiłeś dobrze przepustnicę? - bo problem wygląda na jej nieprawidłowe ustawienie

rajania napisał/a:
czy oporność czujnika przepustnicy powinna się zmieniać tak od połowy skali
nie - powinna płynnie w całym zakresie
 
 
rajania 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.512v 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Cze 2010
Posty: 9
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 14-02-2012, 19:55   

spróbuję jeszcze raz dobrze ustawić przepustnicę.nie wiedziałem,że to może mieć znaczenie.a z tym czujnikiem to czy jesteś pewny,że powinien zmieniać rezystancję już od samego początku.ponieważ mój stary czujnik zmieniał płynnie opór tak od połowy skali. przecd połową nie reaguje.kupiłem używkę od faceta,który miał 4 takie czujniki i wszystkie działały tak samo.to kupiłem zepsuty?
_________________
ANIA
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-02-2012, 06:59   

po 1 - czujnik ma mieć 3 styki na wtyczce
po 2 - opór ma się zmieniać płynnie w całym zakresie po zamontowaniu! na przepustnicy (bo może źle się wyraziłem)
po 3 - mierzysz między 1i2 oraz 2i3 - tak przeciętnie między 500 omów do 5-6 kilo będzie przy czym zależnie od styków raz będzie rósł a raz malał
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-02-2012, 11:25   

podłacze sie troche do tematu
Po czyszczeniu przepustnicy ustawieniu wolnych obrotow, jak silnik jest zimny nie włącza sie ssanie, i obroty na zimnym silniku sa nizsze niz na goracym. Jak sinlik goracy to obroty trzymaja sie caly czas na pozomie 850.
_________________
COLT C52 USA
 
 
rajania 
Nowy Forumowicz

Auto: colt 1.512v 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Cze 2010
Posty: 9
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2012, 17:13   

więc tak-ustawiłem ponownie przepustnicę,problem pozostał,ostatnio żona mówiła,że samochód robił takie kangury iż myślała,że nie dojedzie do domu.po chwili przestał i jest dobrze jakieś 3-4 dni...pytanie z tym związane-czy mozliwe aby przy czyszczeniu przepustnicy jakiś syf gdzieś wpadł i blokował paliwo bądż powietrze,cieszy mnie fakt,że auto dobrze chodzi lecz nie wiem co było przyczyną usterki.boję się,że problem może kiedyś powrócić.
_________________
ANIA
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-02-2012, 17:38   

rajania napisał/a:
boję się,że problem może kiedyś powrócić.
to się zaczniesz wtedy martwić...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.