| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E33A 2.0] Brak wstecznego raz jest a gdy potrzebuje to :( |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | andbor   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 28 Sty 2012
 Posty: 2
 Skąd: ostróda
 
 | 
            
               |    Wysłany: 09-03-2012, 19:52   [E33A 2.0] Brak wstecznego raz jest a gdy potrzebuje to :( |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam duży problem ze wstecznym biegiem, do wczoraj wszystko było ok, wróciłem do domu, a gdy rano chciałem wyjechać nie było wstecznego a dokładnie nie można było go włozyć, właśnie skończyłem zabawę przy skrzyni- i wsteczny raz wchodzi super a za innym razem nie da sie przełączyć- może macie jakiś pomysł. Dodam skrzynia F5M22. żadnych zgrzytów- pozostałe biegi wchodzą. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gondoljerzy   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant E15
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 31 Sie 2011
 Posty: 23
 Skąd: Łomża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-03-2012, 08:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sterowanie skrzyni jest realizowane za pomocą linek. Jedna linka przenosi ruchy podłużne dźwigni, a druga ruchy poprzeczne. Może trzeba linkę od ruchów poprzecznych podregulować lub w ogóle sprawdzić, czy coś w niej samej nie poległo.  Regulacja długości jest pod dźwignią zmiany biegów. |  
				| _________________ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
 Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |