Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Masa
Autor Wiadomość
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 21-02-2012, 20:46   [Cari 1.8 GDI] Masa

Kiedys w starszych autkach stosowano elastyczna tasme która łaczyła silnik z buda pojazdu aby była dobra masa patrzyłem u siebie i takowej nie znalazłem

wiec mam takie pytanko, gdzie jest taśma łącząca silnik z ramą, chodzi mi o masę
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2012, 20:47   

Najczęściej są dwie główne masy, jedna pomiędzy akumulatorem i karoserią i druga pomiędzy akumulatorem i silnikiem. Masy łączą się na akumulatorze więc jest połączenie pomiędzy silnikiem i karoserią.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-02-2012, 20:57   

Minusowy kabel idzie z mostka akumulatora na fartuch/podłużnice a z tamtąd na skrzynie/silnik wszystko jest w izolacji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 21-02-2012, 21:01   

czemu pytam ?

jezeli nie ma dobrej masy miedzy silnikiem a buda czyli masa to moga wystepowac rozne dziwne rzeczy typu nierownomierna praca silnika,falowanie,i inne wiecej lub mniej poruszane tutaj na forum tematy , nie twierdze ze mam racje ale mnie takowy fakt zainteresował jaki wpływ ma zła masa na działanie innych podzespołów
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2012, 21:06   

A masz jakieś problemy z autem? Sprawdź jakie masz ładowanie, najpierw na akumulatorze a następnie dotknij jednym kablem od miernika do plusa akumulatora a drugim gdzieś do karoserii. Jeśli pomiar na karoserii będzie niższy niż na akumulatorze, to może nie łączyć masa karoserii.
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 21-02-2012, 21:13   

plecho1 napisał/a:
A masz jakieś problemy z autem?


Jest i to dosc meczaczy

1.obroty OK brak falowania
2. miska zbiera sie bez problemu BMW 320 2002 rok wymieka przy starcie

ale gdy wylancza sie ssanie zaczyna ja drgania od silnika przechodzic na bude a pozniej czy stoje pod swiatłami czy na parkingu wszystko sie trzesie na kompie tez wszystko wyszło pozytywnie a bym zapomniał poduszki tez cale nie pourywane:)

bym zapomnial kiedys byly delikatne szarpniecia jak przechodzil na eko i czasem delikatne przymulenie jak sie jechalo dluzej z ta sama predkoscia teraz tego nie ma
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2012, 21:16   

Jeśli chodzi o diagnozę Carismy, to poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Bismarck 
Forumowicz

Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 193
Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
Wysłany: 04-03-2012, 21:53   

Znalazłem przyczyne drgan silnika i nierównych obrotów

Fajkocewki a konkretnie na jednej sprezynka ta co styka sie ze swieca zardzewiała a na drugiej sniedz ,wiec prad miał spore kłopoty aby
sie przebic przez to
Po przeczyszczeniu i nauki kompa problemy ustały
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.