[Cari 1.8 GDI] Masa |
Autor |
Wiadomość |
Bismarck
Forumowicz
Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 193 Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
|
Wysłany: 21-02-2012, 20:46 [Cari 1.8 GDI] Masa
|
|
|
Kiedys w starszych autkach stosowano elastyczna tasme która łaczyła silnik z buda pojazdu aby była dobra masa patrzyłem u siebie i takowej nie znalazłem
wiec mam takie pytanko, gdzie jest taśma łącząca silnik z ramą, chodzi mi o masę |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-02-2012, 20:47
|
|
|
Najczęściej są dwie główne masy, jedna pomiędzy akumulatorem i karoserią i druga pomiędzy akumulatorem i silnikiem. Masy łączą się na akumulatorze więc jest połączenie pomiędzy silnikiem i karoserią. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-02-2012, 20:57
|
|
|
Minusowy kabel idzie z mostka akumulatora na fartuch/podłużnice a z tamtąd na skrzynie/silnik wszystko jest w izolacji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Bismarck
Forumowicz
Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 193 Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:01
|
|
|
czemu pytam ?
jezeli nie ma dobrej masy miedzy silnikiem a buda czyli masa to moga wystepowac rozne dziwne rzeczy typu nierownomierna praca silnika,falowanie,i inne wiecej lub mniej poruszane tutaj na forum tematy , nie twierdze ze mam racje ale mnie takowy fakt zainteresował jaki wpływ ma zła masa na działanie innych podzespołów |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:06
|
|
|
A masz jakieś problemy z autem? Sprawdź jakie masz ładowanie, najpierw na akumulatorze a następnie dotknij jednym kablem od miernika do plusa akumulatora a drugim gdzieś do karoserii. Jeśli pomiar na karoserii będzie niższy niż na akumulatorze, to może nie łączyć masa karoserii. |
|
|
|
 |
Bismarck
Forumowicz
Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 193 Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:13
|
|
|
plecho1 napisał/a: | A masz jakieś problemy z autem? |
Jest i to dosc meczaczy
1.obroty OK brak falowania
2. miska zbiera sie bez problemu BMW 320 2002 rok wymieka przy starcie
ale gdy wylancza sie ssanie zaczyna ja drgania od silnika przechodzic na bude a pozniej czy stoje pod swiatłami czy na parkingu wszystko sie trzesie na kompie tez wszystko wyszło pozytywnie a bym zapomniał poduszki tez cale nie pourywane:)
bym zapomnial kiedys byly delikatne szarpniecia jak przechodzil na eko i czasem delikatne przymulenie jak sie jechalo dluzej z ta sama predkoscia teraz tego nie ma |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
Bismarck
Forumowicz
Auto: SdKfz 181
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 193 Skąd: Vorpommern-Stettin-Löcknitz
|
Wysłany: 04-03-2012, 21:53
|
|
|
Znalazłem przyczyne drgan silnika i nierównych obrotów
Fajkocewki a konkretnie na jednej sprezynka ta co styka sie ze swieca zardzewiała a na drugiej sniedz ,wiec prad miał spore kłopoty aby
sie przebic przez to
Po przeczyszczeniu i nauki kompa problemy ustały |
|
|
|
 |
|