Części z 3000 GT w Dodge'u Stealth |
Autor |
Wiadomość |
kamil.kamyczek
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-02-2012, 15:12 Części z 3000 GT w Dodge'u Stealth
|
|
|
Witam. Jestem posiadaczem Dodge'a Stealth'a z 1991 roku z silnikiem wolnossącym. Czy ktoś wie jak z częściami od Mitsu? czy pasują? Jak jest z całym silnikiem, skrzynią, zawieszeniem? Chodzi o to, że zastanawiam się czy da radę wrzucić wszystkie bebechy z np. angielskiej wersji Mitsubishi twin turbo 4x4 do mojego Dodge'a? Proszę o pomoc i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 20-02-2012, 10:35
|
|
|
Silnik jest ten sam poza pewnymi różnicami (sohc-dohc) Co do napędu na 4 koła to pewnie już większa rzeźba pewnie braknie mocowań i podłoga nie ta więc chyba będzie ciężko. Co do silnika to twój ma chyba 161 KM więc nie za bogato ale już dohc ma 225 KM więc swap maiłby ciekawy efekt (+64KM) |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
kamil.kamyczek
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 20-02-2012, 16:28
|
|
|
w dowod mam wbite 225 KM ale silnik jest SOHC takze pewnie moc jest slabsza.. chcialem wrzucic twin turbo 320 km tylko z napedem na przod nie satysfakcjonuje mnie to w zaden sposob.. |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:57
|
|
|
tomek84, Nie szukałem dogłębnie ale znalazłem 161 ( znalazłem jeszcze ze 164). Może to błąd może nie w każdym razie dohc ma troche więcej mocy i jest rozsądne do FWD. W dowód wbijają co popadnie i już sam to niejednokrotnie widziałem , a te panie w urzędzie przecież tego nie wiedzą ile to auto ma mieć ,a gość na przeglądzie też bo przecież to nie VW. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 21-02-2012, 23:53
|
|
|
Jezeli chodzi o silnik i caly naped porownujac Stealth i 3000gt to jedno i to samo.Roznica polega tylko na zewnetrznych czesciach blacharki.
Jezeli natomiast chodzi o przelozenie silnika i napedu Twin Turbo do SL to nie jest to takie proste.Silnik oczywiscie wejdzie bez problemu.Schody zaczynaja sie przy przelozeniu napedu AWD,poniewaz sa calkowicie inne mocowania tylnych sanek,gdzie jest dyfer i reszta gratow.
Aby to zrobic trzeba byloby wyciac z karoserii Twin Turbo odpowiednie mocowania i dospawanie ich do karoserii od SL.Wtedy mozna odpowiednio przymocowac tylne sanki z podzespolami.
Pytanie tylko czy bedziesz sie czul bezpiecznie jadac 250 i wiecej ,wiedzac ze masz przyspawane przez jakiegos mechaniora mocowania tylnych kol. Ja widze to slabo.
Poszukaj na youtube,tam widzialem jak koles z USA przekladal naped AWD i pokazal jak to robil.
Lepiej zrob swap na silnik 3.0 24v i bedziesz mial 225 PS i na przednia oske. Bo Twin turbo z przednim napedem tez mija sie z celem.
A tu masz filmik http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 22-02-2012, 16:27
|
|
|
Po obejrzeniu filmu ręce mi opadły. Kolega Kamil też chyba da sobie spokój z tematem, bo ja bym do tego nie wsiadł. Swap na dohc i mocy wystarczy spokojnie. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
kamil.kamyczek
Nowy Forumowicz
Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 27-02-2012, 19:50
|
|
|
Faktycznie troche niefajnie to wyglada.. aczkolwiek widzialem wiele aut ktore byly spawane w wielu miejscach tylko ze w bardziej profesjonalny sposob i wszystko swietnie dzialalo.. Caly problem polega na tym ze auto z przednim napedem mnie nie satysfakcjonuje.. mialem juz kilka aut ktore byly duzo mocniejsze i miale naped na przednia os i to jednak nie jest to co 4x4 ew. czeka mnie zakup mitsu 4x4 a swapa sobie daruje dzieki za odpowiedzi i mam nadzieje ze uda mi sie cos wymyslic |
|
|
|
 |
|