Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Części z 3000 GT w Dodge'u Stealth
Autor Wiadomość
kamil.kamyczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-02-2012, 15:12   Części z 3000 GT w Dodge'u Stealth

Witam. Jestem posiadaczem Dodge'a Stealth'a z 1991 roku z silnikiem wolnossącym. Czy ktoś wie jak z częściami od Mitsu? czy pasują? Jak jest z całym silnikiem, skrzynią, zawieszeniem? Chodzi o to, że zastanawiam się czy da radę wrzucić wszystkie bebechy z np. angielskiej wersji Mitsubishi twin turbo 4x4 do mojego Dodge'a? Proszę o pomoc i pozdrawiam ;)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-02-2012, 10:35   

Silnik jest ten sam poza pewnymi różnicami (sohc-dohc) Co do napędu na 4 koła to pewnie już większa rzeźba pewnie braknie mocowań i podłoga nie ta więc chyba będzie ciężko. Co do silnika to twój ma chyba 161 KM więc nie za bogato ale już dohc ma 225 KM więc swap maiłby ciekawy efekt (+64KM)
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 20-02-2012, 12:50   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Co do silnika to twój ma chyba 161 KM


chyba raczej coś koło 177-180
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
kamil.kamyczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Legionowo
Wysłany: 20-02-2012, 16:28   

w dowod mam wbite 225 KM ale silnik jest SOHC takze pewnie moc jest slabsza.. chcialem wrzucic twin turbo 320 km tylko z napedem na przod nie satysfakcjonuje mnie to w zaden sposob..
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-02-2012, 20:57   

tomek84, Nie szukałem dogłębnie ale znalazłem 161 ( znalazłem jeszcze ze 164). Może to błąd może nie w każdym razie dohc ma troche więcej mocy i jest rozsądne do FWD. W dowód wbijają co popadnie i już sam to niejednokrotnie widziałem , a te panie w urzędzie przecież tego nie wiedzą ile to auto ma mieć ,a gość na przeglądzie też bo przecież to nie VW.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 20-02-2012, 22:04   

Kamil_Ziomek napisał/a:
tomek84, Nie szukałem dogłębnie ale znalazłem 161 ( znalazłem jeszcze ze 164). Może to błąd może nie w każdym razie dohc ma troche więcej mocy i jest rozsądne do FWD.


ja też nie szukałem dokładnie
ale tak widziałem w większości ogłoszeń, bo kiedyś się dodgem interesowałem
w sumie miałoby to sens, bo silnik SOHC taki jak w sigmie 12 V, a tam było właśnie 177 KM

mogłeś widzieć coś koło 161-164 ale może to było kW??
wtedy by to dawało coś koło 220-225 KM, wiec DOHC
ale tak tylko sobie dywaguje

Cytat:

w dowod mam wbite 225 KM ale silnik jest SOHC takze pewnie moc jest slabsza


może jakiś SWAPik był w między czasie
pieron wie

wrzuć VIN, to się poszuka
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 21-02-2012, 23:53   

Jezeli chodzi o silnik i caly naped porownujac Stealth i 3000gt to jedno i to samo.Roznica polega tylko na zewnetrznych czesciach blacharki.
Jezeli natomiast chodzi o przelozenie silnika i napedu Twin Turbo do SL to nie jest to takie proste.Silnik oczywiscie wejdzie bez problemu.Schody zaczynaja sie przy przelozeniu napedu AWD,poniewaz sa calkowicie inne mocowania tylnych sanek,gdzie jest dyfer i reszta gratow.
Aby to zrobic trzeba byloby wyciac z karoserii Twin Turbo odpowiednie mocowania i dospawanie ich do karoserii od SL.Wtedy mozna odpowiednio przymocowac tylne sanki z podzespolami.
Pytanie tylko czy bedziesz sie czul bezpiecznie jadac 250 i wiecej ,wiedzac ze masz przyspawane przez jakiegos mechaniora mocowania tylnych kol. Ja widze to slabo.

Poszukaj na youtube,tam widzialem jak koles z USA przekladal naped AWD i pokazal jak to robil.

Lepiej zrob swap na silnik 3.0 24v i bedziesz mial 225 PS i na przednia oske. Bo Twin turbo z przednim napedem tez mija sie z celem.

A tu masz filmik http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 22-02-2012, 16:27   

Po obejrzeniu filmu ręce mi opadły. Kolega Kamil też chyba da sobie spokój z tematem, bo ja bym do tego nie wsiadł. Swap na dohc i mocy wystarczy spokojnie.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
kamil.kamyczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Dodge Stealth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Legionowo
Wysłany: 27-02-2012, 19:50   

Faktycznie troche niefajnie to wyglada.. aczkolwiek widzialem wiele aut ktore byly spawane w wielu miejscach tylko ze w bardziej profesjonalny sposob i wszystko swietnie dzialalo.. Caly problem polega na tym ze auto z przednim napedem mnie nie satysfakcjonuje.. mialem juz kilka aut ktore byly duzo mocniejsze i miale naped na przednia os i to jednak nie jest to co 4x4 ;) ew. czeka mnie zakup mitsu 4x4 a swapa sobie daruje ;) dzieki za odpowiedzi i mam nadzieje ze uda mi sie cos wymyslic ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.