Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z tarcza hamulcowa
Autor Wiadomość
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2012, 09:27   Problem z tarcza hamulcowa

Czesc. Z gory przepraszam za brak polskich znakow,ale pisze z telefonu. Moj problem polega na tym ze prawa tylnia tarcza,bez ostrego hamowania,podczas zwyklej jazdy nagrzewaly mi sie do czerwonosci (doslownie), myslalem ze skonczyly sie klocki wiec kupilem nowe tarcze i klocki. I problem znowu ten sam,smierdzi spalenizna i tarcze nagrzewaja sie do czerwonosci. Kolo poludnia pojade tam gdzie mi wymieniali tarcze i zglosze problem,ale moga mi jakis kit wciskac wiec wolalbym poznac Wasza opinie. Co jest przyczyna?Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-03-2012, 11:15   Re: Problem z tarcza hamulcowa

adrian71 napisał/a:
Czesc. Z gory przepraszam za brak polskich znakow,ale pisze z telefonu. Moj problem polega na tym ze prawa tylnia tarcza,bez ostrego hamowania,podczas zwyklej jazdy nagrzewaly mi sie do czerwonosci (doslownie), myslalem ze skonczyly sie klocki wiec kupilem nowe tarcze i klocki. I problem znowu ten sam,smierdzi spalenizna i tarcze nagrzewaja sie do czerwonosci. Kolo poludnia pojade tam gdzie mi wymieniali tarcze i zglosze problem,ale moga mi jakis kit wciskac wiec wolalbym poznac Wasza opinie. Co jest przyczyna?Pozdrawiam
Cos tam ewidentnie musi ocierac.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-03-2012, 13:02   

Ocierać mogą klocki od hamulca ręcznego (bęben hamulca ręcznego jest połączony z tarczą) - jeżeli linka hamulca jest za bardzo ściągnięta lub się zapiekły.
bonito
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 07-03-2012, 13:31   

Może być ręczny , ale raczej takie zjawisko powinno ustąpić w czasie jazdy kiedy nie używano ręcznego . Bardziej wygląda mi na zapiekany tłoczek lub prowadnice. Tak czy siak przyjrzałbym się zaciskowi. Jeżeli on jest winowajca proponuję spróbować zregenerować , ale z doświadczenia widzę, że nie zawsze to pomaga , a jeżeli to na krótko . Może skończyć się na nowym.
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2012, 13:36   

dzięki za odpowiedzi. Kupiłem w ASO 'zestaw naprawczy do zacisku tylnego' czyli jakieś 4 gumki, cały zacisk został wyczyszczony i pozakładane nowe uszczelki,gumki itd. Z ręcznym też coś kombinowali,coś tam poprzestawiali. Poczekam na wieczór, jak będzie ciemno przejadę się i zobaczę czy znowu nagrzewają się do czerwoności. Ewentualnie wywalę całe klocki z tyłu i każę odłączyć ręczny,bo jutro czeka mnie wyprawa do Gliwic, a zanim tam dojadę to przecież to się zajara. Byle jak najszybciej do maja i będę się pozbywał tego szrota :evil:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-03-2012, 14:11   

adrian71 napisał/a:
dzięki za odpowiedzi. Kupiłem w ASO 'zestaw naprawczy do zacisku tylnego' czyli jakieś 4 gumki, cały zacisk został wyczyszczony i pozakładane nowe uszczelki,gumki itd. Z ręcznym też coś kombinowali,coś tam poprzestawiali. Poczekam na wieczór, jak będzie ciemno przejadę się i zobaczę czy znowu nagrzewają się do czerwoności. Ewentualnie wywalę całe klocki z tyłu i każę odłączyć ręczny,bo jutro czeka mnie wyprawa do Gliwic, a zanim tam dojadę to przecież to się zajara. Byle jak najszybciej do maja i będę się pozbywał tego szrota :evil:
a tak pozatym to ile naprawa auta cie w koncu wyniosla?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 07-03-2012, 14:53   

adrian71 napisał/a:
Ewentualnie wywalę całe klocki z tyłu i każę odłączyć ręczny,


?!?!?!?!?Przecież tłoczek bedzie hamował , ciśnienie płynu będzie działało nadal . Nie rób tego . Miejmy nadzieje, że po czyszczeniu będzie dobrze :wink: może nawet do maja :wink:
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2012, 15:48   

mitsu00 napisał/a:
a tak pozatym to ile naprawa auta cie w koncu wyniosla?


Jeszcze tego nie naprawialem, wycene zrobili na 12 tys, bede sie jeszcze odwolywal o pare zlotych


Znowu ocieralo. Pojechalem ponownie to wymienili caly plyn hamulcowy i cos tam jeszcze pogrzebali. Zobaczymy co teraz...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-03-2012, 15:50   

adrian71 napisał/a:
Jeszcze tego nie naprawialem, wycene zrobili na 12 tys, bede sie jeszcze odwolywal o pare zlotych
Ale szrocik jezdzi prosto....? :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 07-03-2012, 16:07   

Cytat:
Znowu ocieralo. Pojechalem ponownie to wymienili caly plyn hamulcowy i cos tam jeszcze pogrzebali. Zobaczymy co teraz...


Oj... to szybciej niż przypuszczałem. Wygląda że po zahamowaniu zacisk "nie odbija" i czyszczenie nic nie daje . Coś więcej mówili ?
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2012, 16:28   

mitsu00 napisał/a:
adrian71 napisał/a:
Jeszcze tego nie naprawialem, wycene zrobili na 12 tys, bede sie jeszcze odwolywal o pare zlotych
Ale szrocik jezdzi prosto....? :twisted:


jeszcze jezdzi:p jestem ciekaw jak dlugo..:p

Mowili ze jak nadal bedzie tarlo to juz nie maja pomyslu
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-03-2012, 17:15   

Przewód hamulcowy do wymiany!!! Jak pompa ciśnie to płyn przechodzi, ale nie wraca bo wtedy jako tako nie ma ciśnienia. Wystarczy lekkie rozwarstwienie w środku i już się tak właśnie dzieje.
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2012, 17:46   

Zrobiłem już z 15 kilometrów po tym jak wymienili płyn i grzebali i póki co jest dobrze. Płyn hamulcowy to był jeden wielki brudny glut. Możliwe,że to coś dało. Poczekam na wieczór, kiedy zrobi się puściej na drogach i będzie ciemno, wtedy zobaczę czy tarcza jest przegrzana i będę mógł się trochę porozpędzać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.