cynkowanie blachy Kraków |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 13-03-2012, 14:13
|
|
|
ja Ci napisze, że to ma sens jeżeli reperaturki są już na aucie. Chodzi o samo spawanie-zedrzesz/stopisz nim ocynk w miejscu spawu i pupa z całej powłoki. Cynkuje się całe karoserie.
Ale jakbyś się uparł to zapytaj w firmach które zajmują się galwanizowaniem lub cynkowaniem ogniowym. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
meydey000
Mitsumaniak meydey

Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 13-03-2012, 19:15
|
|
|
dokładnie tak jak mówi sveno, od temperatury ocynk się spali. ja widziałem ocynk w spray'u ale na ile ta metoda jest dobra to nie wiem. z reguły po wstawieniu reperaturek wychodzi ruda i to nie na reperaturce tylko na łączeniu. poczytaj na necie może ktoś coś pisze. |
_________________ jest ryzyko-jest zabawa |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-03-2012, 20:13
|
|
|
Chodziło wam też o połączenia elementów, gdzie najczęściej zaczyna się korozja. A takie łączenie praktycznie eliminuje korozję na łączeniu. Wystarczyło całość dokładnie przeczytać. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 13-03-2012, 20:22
|
|
|
tomek84 napisał/a: | ale jak mam zanurzyć całe auto?
| no właśnie nie da się, dlatego robione to jest w fabryce kiedy karoseria jest goła.
tomek84 napisał/a: | o co mu chodziło konkretnie? | spawanie to łączenie elementów za pomocą spoin, potrzebne jest do tego elektroda, która topiąc się łączy się z elementami. Zgrzewanie polega na punktowym roztopieniu blach i złączeniu ich-metoda tańsza bo nie wymaga spoin, ale też mniej trwała, no i wymaga łączenia blach na zakładkę-trzeba dużo szpachli, żeby to zamaskować.
Zrób tak jak radzą w temacie wyżej, tzn TIG i dobre zabezpieczenie. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-03-2012, 20:36
|
|
|
Niektórzy spece od blacharki radzą, aby samemu dorabiać elementy z lepszego materiału jeśli jest to możliwe, bo blacha z której są wytwarzane najtańsze reperaturki jest słabej jakości. |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-03-2012, 07:27
|
|
|
tomek84 napisał/a: |
a wstawiał ktoś reperaturki gdzieś w Krakowie lub okolicach?
|
Tomku ja oddałem wczoraj galanta do gościa w miejscowości Rudnik.
W sobote odbieram i się okaże co on tam porobi... |
|
|
|
 |
|