[II 2.0 DID] palenie sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
Darek_P
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2012, 10:35 [II 2.0 DID] palenie sprzęgła
|
|
|
Witam,
Wczoraj w trakcie próby wyciągnięcia z błota zakopanego auta miałem spore problemy.
Po zapięciu blokady na Lock i wyłączeniu kontroli trakcji okazało się że auto nawet nie dało rady obrócić kołami tylko zaczeło palić sprzęgło. Po dwuktotnej próbie odpuściłem żeby nie spalić sprzęgła. niemniej bardzo mocno się zdziwiłem że na szutrowej czyli w miarę luźnej nawierzchni koła nawet nie zabuksowały. Po podzczepieniu starego Land cruisera na terenowych opomach grzebał wszystkimi czterema kołami aż miło było patrzeć.
Czy komuś udało się zagrzebać w błocie i wyjechać bez pomocy innego auta nie niszcząc przy okazji sprzęgła? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 05-03-2012, 15:11
|
|
|
Na temat sprzegła O2 mozna by na podstawie tego forum druga biblie napisac.
Wystarczy poszukac.. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-03-2012, 15:13
|
|
|
Moim zdaniem, ten typ tak ma - też zdarzyło mi się utknąć w śniegu (na locku i przy wyłączonym esp). Sprzęgło jest ewidentnie "niedowymiarowane" do zabaw w terenie...
bonito |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-03-2012, 19:29
|
|
|
Darek_P napisał/a: | Czy komuś udało się zagrzebać w błocie i wyjechać bez pomocy innego auta nie niszcząc przy okazji sprzęgła? | też jak bonito zakopałem się w śniegu - niestety stary Nissan Patrol okazał się skuteczniejszy niż Outkowe tzw. 4x4. Dość szybko dałem za wygraną - jak tylko doleciał mnie zapach kapusty, to odpuściłem dalsze próby. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 07-03-2012, 15:23
|
|
|
rezon napisał/a: | niestety stary Nissan Patrol okazał się skuteczniejszy niż Outkowe tzw. 4x4. |
Dziwię sie, że piszesz " niestety" Przecież to oczywiste i trudno oczekiwać inaczej. Nie umniejszając nic O2 ..... |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-03-2012, 23:43
|
|
|
Outlander nie jest terenowym samochodem. Gdyby był reduktor nie byłoby problemu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Darek_P
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III Dakar, 2005 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 21 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2012, 08:51
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | Outlander nie jest terenowym samochodem. Gdyby był reduktor nie byłoby problemu. |
Wiem że nie jest to auto terenowe, niemniej powinien mieć możliwość pociągnięcia przynajmniej przyczepy (bez reduktora), a po doświadczeniu z wyciąganiem auta zakopanego troszkę strach cokolwiek holować. Poczytałem na forum o innych przygodach ze sprzęgłem i jest to napewno niedoróba producenta. |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 13-03-2012, 18:36
|
|
|
Niestety najbardziej "terenowa" jest w O2 nazwa Czytaj wątek "tryb przygoda" (nazwa pochodzi z folderu reklamowego O2 przed liftem) |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
|