dym z korka wlewu oleju |
Autor |
Wiadomość |
uziok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 29 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 05-03-2012, 18:54 dym z korka wlewu oleju
|
|
|
Witam
Panowie mam poważny problem ponieważ od niedawna zauwazyłem że po odkręceniu korka wlewu oleju wydobywa sie biały dym, co moze być przyczyną ? dodam ze ostatnio miałem problemy z odpaleniem samochodu a powodem był olej na wszystkich świecach (poziom oleju na bagnecie full),poza tym obroty lekko falują na biegu jałowym przy ciepłym silniku i przerywanie podczas przyspieszania ? co może być przyczyna tych problemów ,przeszukałem forum ale nic nie znalazłem dodam ze mam cari 1,8 GDI 97r .Prosze o pomoc |
|
|
|
 |
reicz
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 Comfort `03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 107 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 05-03-2012, 18:57
|
|
|
moim zdaniem przypuszczam, że to niestety uszczelka pod głowicą |
|
|
|
 |
uziok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 29 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 05-03-2012, 18:58
|
|
|
uszczelka była wymieniana miesiąc temu więc jest nowa |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-03-2012, 20:01
|
|
|
to ze jest nowa nie znaczy ze nie mogło jej ... wydmuchać |
|
|
|
 |
uziok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 29 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 06-03-2012, 21:40
|
|
|
panowie macie jeszcze jakieś inne propozycje .. ? poprzednie oczywiście biorę pod uwagę |
|
|
|
 |
marko81
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: 10-03-2012, 19:58
|
|
|
sprawdz czy masz olej |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 11-03-2012, 14:31
|
|
|
Wypalone gniazdo zaworowe? Błędy przy montażu (to bym obstawiał w pierwszej kolejności. Raz robiłem remont silnika - nie w miśku- i od tamtej pory jestem zdania, że po zabiegach typu wymiana uszczelki zawsze coś się okazuje sp...źle złożone.
Jak poziom płynu chłodzącego? Nie ma oczek jak w rosole?
Jak wygląda olej (czysty klarowny, czy jakieś smugi innego koloru)? |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
uziok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 29 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 11-03-2012, 20:21
|
|
|
płyn mi dośc ostro spieprza sa przypuszczenia ze cos z głowica nie tak .. moze być pęknięta wymieniał ktoś głowice ? jeśli tak to prosze opisac mniej więcej jak to z tym jest |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-03-2012, 20:33
|
|
|
Trzeba zdemontowac rozrząd, kolektory, pokrywe zaowrów, przewody chłodnicze, pompe wysokiego ciśnienia, trochę kręcenia jest |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:20
|
|
|
uziok napisał/a: | sa przypuszczenia ze cos z głowica nie tak .. moze być pęknięta |
albo blok na przekład
ale najprędzej poprostu uszczelka, ew głowica pokrzywiona po tym jak ją jakiś fachman rurą dokręcił |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
uziok
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 29 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 12-03-2012, 19:51
|
|
|
ale własnie nie ma objaw że to uszczelką owszem czasem ma takie dziury w mocy tzn raz ma kopa jak nie wiem a raz ją muli jak cholera przy nagłym dodaniu gazu ... ale wracając do tematu wszystko wskazuje na to ze to głowica pękła na kanele wydechowym moze płyn chłodniczy uciekac do wydechu i tam się spala .. bo dosyć ostro kopci na biało no i kopci jak się zagrzeje |
|
|
|
 |
|