Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dym z korka wlewu oleju
Autor Wiadomość
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 05-03-2012, 18:54   dym z korka wlewu oleju

Witam
Panowie mam poważny problem ponieważ od niedawna zauwazyłem że po odkręceniu korka wlewu oleju wydobywa sie biały dym, co moze być przyczyną ? dodam ze ostatnio miałem problemy z odpaleniem samochodu a powodem był olej na wszystkich świecach (poziom oleju na bagnecie full),poza tym obroty lekko falują na biegu jałowym przy ciepłym silniku i przerywanie podczas przyspieszania ? co może być przyczyna tych problemów ,przeszukałem forum ale nic nie znalazłem dodam ze mam cari 1,8 GDI 97r .Prosze o pomoc :(
 
 
reicz 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 Comfort `03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 107
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 05-03-2012, 18:57   

moim zdaniem przypuszczam, że to niestety uszczelka pod głowicą
 
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 05-03-2012, 18:58   

uszczelka była wymieniana miesiąc temu więc jest nowa
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-03-2012, 20:01   

to ze jest nowa nie znaczy ze nie mogło jej ... wydmuchać
 
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 06-03-2012, 21:40   

panowie macie jeszcze jakieś inne propozycje .. ? poprzednie oczywiście biorę pod uwagę
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 10-03-2012, 19:58   

sprawdz czy masz olej :D
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 11-03-2012, 14:31   

Wypalone gniazdo zaworowe? Błędy przy montażu (to bym obstawiał w pierwszej kolejności. Raz robiłem remont silnika - nie w miśku- i od tamtej pory jestem zdania, że po zabiegach typu wymiana uszczelki zawsze coś się okazuje sp...źle złożone.
Jak poziom płynu chłodzącego? Nie ma oczek jak w rosole?
Jak wygląda olej (czysty klarowny, czy jakieś smugi innego koloru)?
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 11-03-2012, 20:21   

płyn mi dośc ostro spieprza sa przypuszczenia ze cos z głowica nie tak .. moze być pęknięta :( wymieniał ktoś głowice ? jeśli tak to prosze opisac mniej więcej jak to z tym jest
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-03-2012, 20:33   

Trzeba zdemontowac rozrząd, kolektory, pokrywe zaowrów, przewody chłodnicze, pompe wysokiego ciśnienia, trochę kręcenia jest
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 11-03-2012, 22:20   

uziok napisał/a:
sa przypuszczenia ze cos z głowica nie tak .. moze być pęknięta

albo blok na przekład :evil:
ale najprędzej poprostu uszczelka, ew głowica pokrzywiona po tym jak ją jakiś fachman rurą dokręcił :D
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 12-03-2012, 19:51   

ale własnie nie ma objaw że to uszczelką owszem czasem ma takie dziury w mocy tzn raz ma kopa jak nie wiem a raz ją muli jak cholera przy nagłym dodaniu gazu ... ale wracając do tematu wszystko wskazuje na to ze to głowica pękła na kanele wydechowym moze płyn chłodniczy uciekac do wydechu i tam się spala .. bo dosyć ostro kopci na biało no i kopci jak się zagrzeje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.