[MSS GDI] Błąd 91? |
Autor |
Wiadomość |
majo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 41 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:04 [MSS GDI] Błąd 91?
|
|
|
Podjazd na parking. 40min postój. Odpalam ruszam i po chwili zapala się kontrolka silnika.
Auto jakieś przymulone, nie reaguje na pedał gazu tzn obroty bardzo pomału idą do góry nie proporcjonalnie do wciskania gazu i po chwili już normalnie przyspiesza. Nie zwróciłem uwagi ale powiedzmy, ze dopiero w okolicy 4tys normalnie przyspieszył.
Przyjechałem pod dom. Kontrolka nie gasła. Odpaliłem po parunastu minutach i to samo - po chwili zapaliła się kontrolka CE.
Silnik pracuje równo.
Kilka dni temu wymieniałem świece. Jak się okazało poprzedni właściciel założył zwykłe świece BK6E 11. 2 od lewej miała nieszczelność i wogóle jakiś zielonkawy nalot na niej był.
Zworka pin 1-4 => komp wymrógał 91. Co to za błąd, co jest nie tak.
Po niespełna godzinie wsiadłem do auta i wszystko OK. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:18
|
|
|
Błąd 91 - electronic controlled throttle valve system (elektroniczny system sterowania przepustnicy).
Polecam forumowy servis manual tam w dziale aaa13a jest opisany ten błąd strona: 13A-36. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-10-2012, 19:26
|
|
|
Bład w kontroli sterowania gardziela przepustnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
majo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 41 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 01-11-2012, 22:14
|
|
|
Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Czyli co, TPS do wymiany?
Zakupić nowy bądź używany (sprawny) odpowiednio ustawić (czy wystarczy ten nowy ustawić w tym samym położeniu co obecny i bedzie śmigać) i jeździć.
Widziałem na allegro oferty regeneracji, czyli element do naprawy.
Czy laik da rade?
Podrzućcie coś. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2012, 10:11
|
|
|
Skontaktuj się z użytkownikiem Bartek |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|