| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Problem hałasu w asx-ie |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Andrew31   Nowy Forumowicz
 
 Auto: ASX 2011
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Sty 2024
 Posty: 27
 Skąd: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-11-2024, 22:46   Problem hałasu w asx-ie |   
 |  
               | 
 |  
               | ASX 2011. Czy ma ktoś jakiś patent na obniżenie poziomu hałasu słyszanego z komory silnika? Oczywiście winowajca to filtr powietrza, skonstruowany prawdopodobnie przez potencjalnego kandydata do motoryzacyjnego Nobla. Czy ktoś zna sposób na przynajmniej obniżenie tego niskotonowego "pierdzia"? Będę wdzięczen. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | adek   Forumowicz
 adek
 
 Auto: ASX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 17 Wrz 2019
 Posty: 137
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2024, 08:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Napisz do Laknata - On brał od Tokyo taki element, który występuje przy komorze silnika od strony kabiny. Na UE puszczana jest srebrna blacha natomiast na USA/KANADA szły większe z filcem czy czymś podobnym. Laknat może się wypowiedzieć czy jest różnica
   pzdr
 
 
   
 nie patrz na zaznaczenie tylko na element czarno-srebrny na środku podszybia - to właśnie to
 |  
				|  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Andrew31   Nowy Forumowicz
 
 Auto: ASX 2011
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Sty 2024
 Posty: 27
 Skąd: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2024, 14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | adek napisał/a: |  	  | Napisz do Laknata - On brał od Tokyo taki element, który występuje przy komorze silnika od strony kabiny. Na UE puszczana jest srebrna blacha natomiast na USA/KANADA szły większe z filcem czy czymś podobnym. Laknat może się wypowiedzieć czy jest różnica
   pzdr
 
 Obrazek
 
 nie patrz na zaznaczenie tylko na element czarno-srebrny na środku podszybia - to właśnie to
 | 
 
 Dzięki za pomysł. A na zdjęciu - chodzi Ci o tę czarną przesłonę widoczną w komorze, pod podszybiem, przymocowaną kilkoma jasnymi mocowaniami?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | adek   Forumowicz
 adek
 
 Auto: ASX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 17 Wrz 2019
 Posty: 137
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2024, 15:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Andrew31 napisał/a: |  	  |  	  | adek napisał/a: |  	  | Napisz do Laknata - On brał od Tokyo taki element, który występuje przy komorze silnika od strony kabiny. Na UE puszczana jest srebrna blacha natomiast na USA/KANADA szły większe z filcem czy czymś podobnym. Laknat może się wypowiedzieć czy jest różnica
   pzdr
 
 Obrazek
 
 nie patrz na zaznaczenie tylko na element czarno-srebrny na środku podszybia - to właśnie to
 | 
 
 Dzięki za pomysł. A na zdjęciu - chodzi Ci o tę czarną przesłonę widoczną w komorze, pod podszybiem, przymocowaną kilkoma jasnymi mocowaniami?
 | 
 Dokładnie tak - ten srebrny element stanowi jedność z tym czarnym.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Andrew31   Nowy Forumowicz
 
 Auto: ASX 2011
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Sty 2024
 Posty: 27
 Skąd: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-11-2024, 15:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | adek napisał/a: |  	  |  	  | Andrew31 napisał/a: |  	  |  	  | adek napisał/a: |  	  | Napisz do Laknata - On brał od Tokyo taki element, który występuje przy komorze silnika od strony kabiny. Na UE puszczana jest srebrna blacha natomiast na USA/KANADA szły większe z filcem czy czymś podobnym. Laknat może się wypowiedzieć czy jest różnica
   pzdr
 
 Obrazek
 
 nie patrz na zaznaczenie tylko na element czarno-srebrny na środku podszybia - to właśnie to
 | 
 
 Dzięki za pomysł. A na zdjęciu - chodzi Ci o tę czarną przesłonę widoczną w komorze, pod podszybiem, przymocowaną kilkoma jasnymi mocowaniami?
 | 
 Dokładnie tak - ten srebrny element stanowi jedność z tym czarnym.
 | 
 To rzeczywiście coś nowego - u mnie tego nie ma. Jeszcze raz dziękuję za podpowiedź - zarza będę szukał Laknata.
   
 Znalazłem Laknata. Podsunął mi pomysł, żeby skontaktować się z Tokyo na FB - to Dawid z firmy w Tarnowskich Górach: o mitsu wiedzą wszystko. I po rozmowie z Tokyo wiem już, że tego asxa nie da się wyciszyć jakimiś półśrodkami (Tokyo sprzedaje właśnie takie maty), bo to jest auto programowo, w celach oszczędnościowych wręcz pozbawione iluś tam części i elementów wyciszeń. Można to zrobić kompleksowo i wtedy to auto będzie się nadawało do użytku. Koszt w ich firmie - 3800 zł i - jak powiedział Tokyo - słyszysz tylko wydech. I naprawdę poważnie się zastanawiam, bo mam wrażenie, że jeżdżę jakąś ryczącą blaszanką. Moja stara mazda 626 z 1999 roku była o niebo cichsza, nie mówiąc o avensis. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Andrew31 05-12-2024, 23:38, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | osabzyk   Nowy Forumowicz
 
 Auto: ASX
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Sie 2020
 Posty: 18
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-12-2024, 14:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja to założyłem ale szału nie ma |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |