Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nissan 200sx s13 SR20DET
Autor Wiadomość
kosa771 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: 11-02-2012, 16:10   Nissan 200sx s13 SR20DET

Zanim założę temat z moim Galantem pochwalę się moją zabaweczką i najukochańszą perełką. Nissan 200sx s13 - moje spełnienie marzeń. Fura kupiona 4.10.2010 w słabym stanie. Silnik wyremontowałem ale Utratny rozprzedawał swój projekt i wziąłem od niego SRa. Blacharsko w stanie średnim ale na szczęście nie był bity. Przez zimę nastąpił swap, wleciał poliuretan, gwint i rozpórki. W międzyczasie zdecydowałem się na kompletne wybebeszanie wnętrza samochodu i klatkę bezpieczeństwa. Aktualny setup i zdjęcia:

MARKA: Nissan

MODEL: 200sx S13, 1991 rok

SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk

UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box

UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe

ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz

UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera zacieśniona z s14 - około 75 %
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy

ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline

UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie

BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift

ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa

CAR AUDIO
- brak

PLANY:
- W zimę rozbiorę środek, zerwę maty wygłuszające do końca i pomaluję na biało, klatkę w róż
- Zmienić turbo na jakieś większe, nie mogę się zdecydować na jakie.
- Być może kucizna ale na razie chcę ogarnąć to co mam
- Dobić do ok 450KM
- Nauczyć się jeździć tak, żeby o kwestie finansowe martwili się sponsorzy ;)
Specyfikacja zimowa:



Klatka:


Na poprzednich felgach:


I specyfikacja aktualna:





Więcej ładnych zdjęć: http://argperformance.pl/..._-_sr20_det_p58

Po budowie klatki nadszedł czas na kompletną blacharkę. Od spodu auto wygląda dobrze, dlatego zostało tylko zakonserwowane, natomiast wymiany wymagały progi i lewe tylne nadkole. Zostało to zrobione od podstaw. Na to trafił piękny(moim zdaniem) fiolet z perłą. Po złożeniu zaczeło mi czegoś brakować, stąd pomysł na stickers bomb. Składa się on z 600 stickerów na masce samochodu, ok 100 na klatce i ok 50 na tylnej ramce tablicy rejestracyjnej.

Enjoy!
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-02-2012, 16:56   

fajne autko :D Znane mi z turbo kilersów i jdmoption albo pasword-a . Świetna s13-tka!
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 11-02-2012, 17:38   

Fajna sprawa :)
moj kumpel ma S13 dosyc ladna tylko jedyny minus tamtej to CA18DET :?
SR20DET jest bardzo dobrym rozwiazaniem do tego samochodu
lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE :)
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-02-2012, 18:28   

śliczny po prostu :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 11-02-2012, 21:05   

zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak :)
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 11-02-2012, 21:44   

kapitalna fura. na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-02-2012, 23:41   

sticekry na minus jak dla mnie... pozatym gratuluje auta, extra jest.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kosa771 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 10
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: 12-02-2012, 04:10   

Cytat:
lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE


Z tym się kompletnie nie zgodzę. Jest przesąd, że RB jest ponad SR. Jeśli chodzi o wytrzymałość to może i jest bardziej wytrzymały. Jeśli patrzymy z perspektywy Polaka, który jednak patrzy na to czy wleje do pełna i pojeździ na torze cztery godziny mając SRa 500-konnego czy wleje do pełna i pojeździ dwie godziny mając 500-konnego RBka wybór dla mnie jest jasny. Jeździłem Skyline'm -wiem co mówię ;)
Cytat:
sticekry na minus jak dla mnie..

Kwestia gustu. Dla mnie to jest super sprawa, aczkolwiek maska ze stickerami będzie tylko na tor, kupuję teraz maskę z węgla i ona będzie na wystawy i ewentyalne pokazanie się na mieście.
Jogurt napisał/a:
na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ?

Z mojej perspektywy? Bezcenna - jak to zawsze odpowiadam w takiej sytuacji - Nysa ma u mnie dożywocie. ;) Jeśli patrząc tylko na kwit - około 60 000 musiałbym wziąc - nie zarabiając na tym. Dodam tylko, że jest to auto przygotowane do driftu, na najlepszych częściach ale jednak to jest dopiero połowa drogi do profesjonalnego bokolotu.
white90 napisał/a:
zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak :)

Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy ;)
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2012, 10:51   

Cytat:
Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy ;)


Same polifty wszędzie a tu przynajmniej jakieś urozmaicenie :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 12-02-2012, 11:05   

Super furka... najbardziej spodobały mi się aluski 8)
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-02-2012, 19:27   

kosa771 napisał/a:

SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk

pytanie skoro był taki remont to czy załozyłes nadwymiarowe tłoki / choc zmierzyłes cylindry badz honowałes cylindry ????

Przeczytałem dokładnie teraz, specyfikacja szczególnie zawieszenia imponujaca. :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2012, 20:09   

rosomak1983, to chyba jakiś żarci co? z tym mierzeniem itp. przecież jak ktoś to rozbiera, wymienia itp. to jasna sprawa że musi wiedzieć co kupić a nie "o jakaś promka na panewki to kupie", tylko z głową to...
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-02-2012, 20:50   

Saqu, ja nie mówie o panewkach... tylko o cylindrach.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-02-2012, 21:46   

rosomak1983, a mi chodziło ogólnie o remont. się robi to się sprawdza a nie na czuja zakłada wszystko.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-02-2012, 22:43   

spoko, przeciez ot nie chodzi o krytyke, ja chyle czoła przed kolega i jestem pod wrazeniem, jedynie spytałem bo zadnej wzmianki o tłokach nowych czy cokolwiek o cylindrach.
No chyba ze w planach jest i tak kucie wiec tymczasowe rozwiazanie???
To tylko pytanie, nic wiecej. Na zhonowanym cylindrze pierscienie docieraja sie i układaja o wiele lepiej choc nie zawsze to jest konieczne. I przy takim remoncie kompleksowym to dziwi mnie bo przeciez byłby silnik niemal jak newka...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.