Nissan 200sx s13 SR20DET |
Autor |
Wiadomość |
kosa771
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Częstochowa/Warszawa
|
Wysłany: 11-02-2012, 16:10 Nissan 200sx s13 SR20DET
|
|
|
Zanim założę temat z moim Galantem pochwalę się moją zabaweczką i najukochańszą perełką. Nissan 200sx s13 - moje spełnienie marzeń. Fura kupiona 4.10.2010 w słabym stanie. Silnik wyremontowałem ale Utratny rozprzedawał swój projekt i wziąłem od niego SRa. Blacharsko w stanie średnim ale na szczęście nie był bity. Przez zimę nastąpił swap, wleciał poliuretan, gwint i rozpórki. W międzyczasie zdecydowałem się na kompletne wybebeszanie wnętrza samochodu i klatkę bezpieczeństwa. Aktualny setup i zdjęcia:
MARKA: Nissan
MODEL: 200sx S13, 1991 rok
SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk
UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box
UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe
ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz
UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera zacieśniona z s14 - około 75 %
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy
ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline
UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie
BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift
ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa
CAR AUDIO
- brak
PLANY:
- W zimę rozbiorę środek, zerwę maty wygłuszające do końca i pomaluję na biało, klatkę w róż
- Zmienić turbo na jakieś większe, nie mogę się zdecydować na jakie.
- Być może kucizna ale na razie chcę ogarnąć to co mam
- Dobić do ok 450KM
- Nauczyć się jeździć tak, żeby o kwestie finansowe martwili się sponsorzy
Specyfikacja zimowa:
Klatka:
Na poprzednich felgach:
I specyfikacja aktualna:
Więcej ładnych zdjęć: http://argperformance.pl/..._-_sr20_det_p58
Po budowie klatki nadszedł czas na kompletną blacharkę. Od spodu auto wygląda dobrze, dlatego zostało tylko zakonserwowane, natomiast wymiany wymagały progi i lewe tylne nadkole. Zostało to zrobione od podstaw. Na to trafił piękny(moim zdaniem) fiolet z perłą. Po złożeniu zaczeło mi czegoś brakować, stąd pomysł na stickers bomb. Składa się on z 600 stickerów na masce samochodu, ok 100 na klatce i ok 50 na tylnej ramce tablicy rejestracyjnej.
Enjoy! |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11-02-2012, 16:56
|
|
|
fajne autko Znane mi z turbo kilersów i jdmoption albo pasword-a . Świetna s13-tka! |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 11-02-2012, 17:38
|
|
|
Fajna sprawa
moj kumpel ma S13 dosyc ladna tylko jedyny minus tamtej to CA18DET
SR20DET jest bardzo dobrym rozwiazaniem do tego samochodu
lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-02-2012, 18:28
|
|
|
śliczny po prostu |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 11-02-2012, 21:05
|
|
|
zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 11-02-2012, 21:44
|
|
|
kapitalna fura. na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 11-02-2012, 23:41
|
|
|
sticekry na minus jak dla mnie... pozatym gratuluje auta, extra jest. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kosa771
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2012 Posty: 10 Skąd: Częstochowa/Warszawa
|
Wysłany: 12-02-2012, 04:10
|
|
|
Cytat: | lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE |
Z tym się kompletnie nie zgodzę. Jest przesąd, że RB jest ponad SR. Jeśli chodzi o wytrzymałość to może i jest bardziej wytrzymały. Jeśli patrzymy z perspektywy Polaka, który jednak patrzy na to czy wleje do pełna i pojeździ na torze cztery godziny mając SRa 500-konnego czy wleje do pełna i pojeździ dwie godziny mając 500-konnego RBka wybór dla mnie jest jasny. Jeździłem Skyline'm -wiem co mówię
Cytat: | sticekry na minus jak dla mnie.. |
Kwestia gustu. Dla mnie to jest super sprawa, aczkolwiek maska ze stickerami będzie tylko na tor, kupuję teraz maskę z węgla i ona będzie na wystawy i ewentyalne pokazanie się na mieście. Jogurt napisał/a: | na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ? |
Z mojej perspektywy? Bezcenna - jak to zawsze odpowiadam w takiej sytuacji - Nysa ma u mnie dożywocie. Jeśli patrząc tylko na kwit - około 60 000 musiałbym wziąc - nie zarabiając na tym. Dodam tylko, że jest to auto przygotowane do driftu, na najlepszych częściach ale jednak to jest dopiero połowa drogi do profesjonalnego bokolotu.
white90 napisał/a: | zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak |
Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-02-2012, 10:51
|
|
|
Cytat: | Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy |
Same polifty wszędzie a tu przynajmniej jakieś urozmaicenie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 12-02-2012, 11:05
|
|
|
Super furka... najbardziej spodobały mi się aluski |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 12-02-2012, 19:27
|
|
|
kosa771 napisał/a: |
SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk |
pytanie skoro był taki remont to czy załozyłes nadwymiarowe tłoki / choc zmierzyłes cylindry badz honowałes cylindry ????
Przeczytałem dokładnie teraz, specyfikacja szczególnie zawieszenia imponujaca. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2012, 20:09
|
|
|
rosomak1983, to chyba jakiś żarci co? z tym mierzeniem itp. przecież jak ktoś to rozbiera, wymienia itp. to jasna sprawa że musi wiedzieć co kupić a nie "o jakaś promka na panewki to kupie", tylko z głową to... |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 12-02-2012, 20:50
|
|
|
Saqu, ja nie mówie o panewkach... tylko o cylindrach. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2012, 21:46
|
|
|
rosomak1983, a mi chodziło ogólnie o remont. się robi to się sprawdza a nie na czuja zakłada wszystko. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 12-02-2012, 22:43
|
|
|
spoko, przeciez ot nie chodzi o krytyke, ja chyle czoła przed kolega i jestem pod wrazeniem, jedynie spytałem bo zadnej wzmianki o tłokach nowych czy cokolwiek o cylindrach.
No chyba ze w planach jest i tak kucie wiec tymczasowe rozwiazanie???
To tylko pytanie, nic wiecej. Na zhonowanym cylindrze pierscienie docieraja sie i układaja o wiele lepiej choc nie zawsze to jest konieczne. I przy takim remoncie kompleksowym to dziwi mnie bo przeciez byłby silnik niemal jak newka... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|