 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[cari 1.8 GDI] obroty na 2000 tys |
Autor |
Wiadomość |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-05-2012, 17:54 [cari 1.8 GDI] obroty na 2000 tys
|
|
|
Cześć wszystkim może ktoś pomoże?niedawno robiłem auto u deejeya rozrząd plus uszczelka pokrywy zaworów.Przeczyscił mi przepustnice i mam problemy z obrotami tzn teraz auto fajnie pracuje duzo lepiej niz wczesniej,nie mam juz falowania ale jest inny objaw...przy adaptacji po 4 min podbija na 2000tys wg manuala ok ale po nacisnieciu gazu powinny spasc na normalne ustawienie a one zostaja na 2000tys.Bartek dzwonił do Bartka admina forum i dowiedział sie że moze być komp spalony,natomiast mieżył napiecie na pinach krokowca i było nie rowne na jednym było 30 a na drugim 70.co może być przyczyną tego.?co zrobić z tym fantem?Auto nie moze sie zaadaptowć tzn jak odpale obroty sa ok jak jezdze też tylko jak jest na jałowym i stoi to po tych 4 min wkreca sie na 2000tys i na nich zatrzymuje do puki go nie zgasze i odpale ponownie aby miał normalne obroty.
[ Dodano: 13-05-2012, 20:48 ]
Nikt nie mial podobnych obiawow?prosze o pomoc:) |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:20
|
|
|
http://forum.mitsumaniaki...t=33071&start=0
poczytaj troche na tej stronce.Ja miałem podobnie a raczej tak samo,regulacje pomogły,ale przy dojezdzaniu do skrzyzowania czasami mi dobije do 2tyś,i zaraz spada na około 750obr/min |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-05-2012, 10:02
|
|
|
przeczytałem to z tym że Bartek regulował mi te obroty już i są ok ,sporadycznie podbije na sekunde stojac w korkach i wciskajac sprzegło.Tylko chodzi mi o to że w czasie nauki nie odpuszcza z tych 2000 tys nawet po dodaniu gazu.... |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 14-05-2012, 14:57
|
|
|
ja miałem taki też problem (tak mi sie wydaję) że miałem zlacze elastyczne wydechu do naprawy,poprawiło się...Starałem sie tak wyregulować przepustnice,żeby obroty były jak najniższe bo gdy np umnie są zbliżone do 1tyś to odrazu podbije do 2tys i czasem tak dwa razy...poczytałem więcej i jest jeszcze można dokładnie czyśćić silniczek krokowy ...(może sie wiesza) oraz egr..chociaż dostęp do tego jest tak fatalny że masakra...nie czyśćiłem od kupna u siebie jeszcze kolektora dolot. oraz tego egr i krokowca,możę to któreś z tych...carisma jest aute, jedynym w swoim rodzaju...:D |
|
|
|
 |
|
|