Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiornik paliwa
Autor Wiadomość
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-07-2012, 20:26   Zbiornik paliwa

Lata lecą a ruda nie próżnuje...
Prawdopodobnie przerdzewiał mi zbiornik paliwa, wczoraj znalazłem plamę pod miśkiem :(
Nie znalazłem jeszcze dokładnie przyczyny, bo paliwo najpierw "rozlało" się pomiędzy blachą a masą konserwującą i nie wiem czy to mały wyciek czy coś gorszego. Wszystko w okolicach korka spustowego.
I rozważam 3 opcje:
1. Naprawa poxiliną - ma ktoś jakieś doświadczenia ?
2. Oddanie do jakiś magików od napraw - ale czy to ma sens ?
3. Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają. No chyba że znacie jakieś zamienniki lub ktoś ćwiczył wymianę na zbiornik z innego modelu. Do tego pewnie dojdzie wymiana przewodów paliwowych.
Z góry dzięki za wszelkie rady...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-07-2012, 21:04   

Hornet napisał/a:
1. Naprawa poxiliną - ma ktoś jakieś doświadczenia ?
Nie sprawdza się
Hornet napisał/a:
2. Oddanie do jakiś magików od napraw - ale czy to ma sens ?
Tanio nie będzie, a kto wie w jakim dokładnie stanie jest zbiornik, czy nie ma zamiaruy się rozlecieć na szwach, etc.
Hornet napisał/a:
3. Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają.
Tak najlepiej, ewentualnie znalezienie jakiegos podobnego układem co by kwestia montazu sprowadzała się do przerobienia mocowania i otworu pod pompe paliwa/pływak
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
WK89 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v (c66a)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 110
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 15-07-2012, 23:15   

Hornet napisał/a:
Wymiana na nowy - tu niestety jak na razie koszty przerażają

Można jeszcze kupić nowy zbiornik chyba tylko w aso ? jaki koszt ? ja bym poszukał używki , ewentualnie zrobić nowy zbiornik w jakiejś okolicznej manufakturze
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-07-2012, 19:27   

IC ma zbiornik w katalogu za prawie 700 zł, choć żadnego na stanie...
A używkę w dobrym stanie nie tak łatwo chyba dostać :(

[ Dodano: 18-07-2012, 18:31 ]
Nie jest tak źle jak to na pierwszy rzut oka wyglądało :D
Cieknie spod korka spustowego, pewnie zjadło uszczelkę. Trochę dokręciłem i na razie spokój, ale pewnie na długo nie starczy. Teraz tylko pytanie z czego jest ta uszczelka ? W manualu oznaczona jest białym N w czarnym kwadracie, ale nie mogę znaleźć do tego opisu.

A benzyna cieknąc ( a raczej parując) zjadła powłokę antykorozyjną, robiąc duży ślad, stąd myślałem że to rdza. Po zdjęciu tej powłoki (odchodziła bez problemu) ukazała się zdrowa blach zbiornika :) Teraz muszę jakoś prowizorycznie zabezpieczyć zanim pojadę uzupełnić tą powłokę. Macie pomysł czym to zrobić ? Boję się żeby wybrany przeze mnie środek nie spowodował przyspieszonej korozji :P
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 18-07-2012, 22:19   

Sprawdź miejsca połączenia węża gumowego z rurą metalową. W colcie CAO ciekło mi paliwo. Co się okazało w miejscu połączenia skorodowała metalowa rura, wystarczyło rozebrać wyczyścić dokładnie, nasmarować i skręcić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.