Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
moje diamenty
Autor Wiadomość
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 02:02   moje diamenty

Hej :p
Od długiego czasu zabieram się za ten temacik.
A więc po kolei. :)
Jeszcze jak byłem w liceum, kolega z klasy miał colta c 10 z silnikiem 1.2, była to wtedy fura super, biorąc pod uwagę fakt że większość wtedy jeździła polskimi wynalazkami. Z chwilą kiedy pierwszy raz go zobaczyłem i się nim przejechałem to poczułem że te 3 diamenty coś w sobie mają.
Po skończonej szkole ja poszedłem do woja, a kolega się wymigał i niedługo potem jeździł już colcikem c50 1.8gti. To auto jeszcze bardziej mi spasowało, a już po poważniejszej przejażdżce to już całkiem zachorowałem. Potem złożyło się że pojechałem do bośni na misję, gdzie po 15 miesiącach odłożyłem sobie trochę kasy i zastanawiałem się jakie sobie autko przywieźć do polski na mienie. Jakoś tak wybór padł na madzię 323 f, mitsu troszkę się oddaliło...
Podczas ostatniego urlopu w polsce, razem z kilkoma kumplami umówiliśmy się że jedziemy do holandii szukać samochodów. Jeszcze w ten sam dzień w którym zawitałem do domu podjechałem do Alka (jak zwykle) na pogaduchy, i zobaczyłem identycznego gti jakiego on miał tylko w innym kolorze. tak z głupia zapytałem czy mi go sprzeda a on odpowiedział że ok i nic więcej na ten temat nie gadaliśmy. Na 2 dzień znowu byłem u niego i pytam jaka cena go interesuje, a na 3 dzień jadę do niego i mówię że go biorę.
Jeździłem nim ponad 2 lata bezawaryjnie, i tyle frajdy mi dostarczył jak żadne inne auto.


Potem nastały czasy kryzysu :cry: i do tego założenie a niedługo potem powiększenie rodziny, więc trzeba było misia sprzedać i szukać dizelka. Niestety miśki wtedy były rzadkie, a już diesle to całkiem i do tego były drogie. Więc podczas bytności na giełdzie wpadł mi w oko rover 218 sd. Bardzo ładny w środku, trochę mniej zewnątrz ale silnik 1.8 td z intercoolerem,z japońskim pochodzeniem (honda concerto) i wszystko. 7 lat sprawował się niezawodnie, ale w końcu przyszła i jego kolej.

W ciągu tych wszystkich lat często spotykałem się z Alkiem który już jeździł galantem EA 2.5 SE, ma go zresztą do dziś, i jakoś nie bardzo chce się z nim rozstać.

Były z żoną długie debaty i wybór został między cari i galem. Co do carismy to w przedliftowych tapicerka w ogóle mi się nie podobała, a galant... no cóż klasa sama w sobie, moje marzenie, dotychczas nieosiągalne. Żonie też się podobał ale ona pokazywała mi na alledrogo prawie same 2,5, a ja się bałem spalania i stanęło na 2.0.
No i trafił się jeden niedaleko, w Świętochłowicach. Pojechaliśmy, zobaczyliśmy i kupiliśmy, zapożyczając się u rodziców. Dopiero jak go pokazałem Alkowi dowiedziałem się, że to jest SE. Radość była duża, ale jak się potem okazało trochę przedwczesna. Poprzedni właściciel był chyba połączeniem przysłowiowego szkota i (sorki chłopaki :wink: ) krakusa. Oszczędzał na aucie ile tylko mógł a ja, że tak nie umiem to musiałem wszystko poprawiać. Dużo czasu i pieniędzy mnie kosztowało żeby normalnie jeździł. Niby dupsy ale uciążliwe i kosztowne.

Po prawie roku telefon, dzwoni Alek że właśnie jedzie z niemiec galem EA5W, i czy chcę go zobaczyć. Wyszedłem razem z żoną i od razu zobaczyłem że oczy się jej zaświeciły. Po przejażdżce ona już go chciała, a mi żal było się rozstać ze sportem, jest duuuużo ładniejszy, ale za to starszy. Więc koniec końców stanęło na tym że znowu zmieniamy auto :idea: .
Urzędy, opłaty, bieganie - droga przez mękę ale po miesiącu auto stoi pod domem zarejestrowane. Teraz pora na naprawy. Z niemiec przyjechało z rysą do blachy przez cały bok i odpryskami z kamieni na masce, więc na pierwszy ogień lakiernik. Potem żeby było tanio gazownia, no i w końcu rozrząd.

Żeby nie było, żonie muszę podziękować że znalazła mi to forum i sympatycznych mitsumaniaków i mitsumaniaczki, oraz przyznać rację że 2,5 to dobry wybór :wink: .
dokładniejsze opisy co w nim porobiłem za ten rok jeszcze będą :biggrin:
Zdjęcia obecnego gala są w mojej galerii a resztę to będę musiał zeskanować i wrzucić jak znajdę chwilkę i ochotę :rolleyes:
Ufff od liceum tak się nie napisałem, troszkę długie ale mam nadzieję że nie za nudne.
CDN...
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 02:28   

no nareszcie Rysiu napisałeś swoją historię ;) powodzenia w dalszym użytkowaniu misia :)


P.S jak masz jakieś fotki GTi-ka to z chęcią bym zobaczył :P ;)
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 09:10   

pawliku napisał/a:
P.S jak masz jakieś fotki GTi-ka
pewnie mam ale niestety są one na papieże, wtedy cyfrówki jeszcze nie miałem. trzeba uruchomić skaner :mrgreen: i wtedy wrzucę

no to mój colcik (już były) w całej okazałości


normalnie łza się kręci w oku. najładnijeszy colt i niezawodne autko
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
Ostatnio zmieniony przez misjonarz. 08-07-2009, 20:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 15:53   

to są zdjęcia mojego byłego EA2W SE

_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 17:08   

no w koncu panie ryszardzie :lol:



ps. tylko nikomu nie mow ze jezdzisz ostatnio seatem :wink:
_________________

 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 22-06-2009, 18:51   

pepi napisał/a:
ps. tylko nikomu nie mow ze jezdzisz ostatnio seatem
ooo i to nie byle jakim :lol:
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 23-06-2009, 14:48   

no teraz mój ostatni nabytek w zimowej scenerii



w zasadzie przez rok użytkowania poza wymianą płynów, pasków i kompletnego rozrządu to tylko w zeszłym miesiącu wymieniłem końcówki (gałki) drążka kierowniczego, kupiłem je firmy 555.

z innych rzeczy to zapodałem misiowi filter K&N, ksenony, w grudniu nowe zimowe buciki pirelli winter carving, na wiosnę zaś buciki letnie nowe firmy sumitomo (japońskie). poszły do wymiany też klocki hamulcowe z tyłu.
przy drugiej wymianie oleju przeszedłem z castrola na elfa, no i teraz wymienię olej w układzie wspomagania.

no i czeka też na swoją kolej najnowszy nabytek czyli lotka :biggrin: . i tu wielkie dzięki dla autoRa za bezproblemową i profesjonalną transakcje, oraz cierpliwe :P i łopatologiczne tłumaczenie jak to ustrojstwo zamocować aby nie odpadło :D .
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 24-06-2009, 22:56   

jutro lotka idzie do malowania :) potem tylko albo aż założyć i się cieszyć
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-06-2009, 22:59   

misjonarz. napisał/a:
jutro lotka idzie do malowania
a to będziesz miał taką dużą co nachodzi na słupki od klapy czy tylko taką co jest mocowana na dachu ?? coś o niej wspominałeś chyba na M1 ale mam za krótką pamieć :lol:
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 24-06-2009, 23:07   

no dokładnie o taka chodzi. nieori nie chciałem a od nowych legnumów bez przeróbek raczej nie podejdzie
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 25-06-2009, 12:00   

dzisiaj zajrzałem do zbiorniczka z płynem sprzęgłowym, to co zobaczyłem to był jeden szaro czarny żur :shock: . od razu do piwnicy po nowy płyn który miałem z dolewajki i wymiana.
teraz ma taki ładny seledynowy kolorek :biggrin:
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 13-07-2009, 00:48   

no colcik bardzo ładniutki i jeszcze z tym napisem żeby było wiadomo jaka to marka :D :D
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 18-07-2009, 22:42   

no i misio został dzisiaj ładnie stuningowany. żona za kierownicą i sarna na drodze dały rady :? :evil: szkody jakie widziałem po ciemku to połamany zderzak, lampa prawa ma połamane zaczepy i się rozszczelniła ale świeci, prawdopodobnie popękana atrapa chłodnicy i nie wiem co z maską :? nic ino siąść i płakać :| szczęście że to była mała jeszcze sarna.
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-07-2009, 11:39   

uuuułaa. Nie zazdroszcze Ryśku, ale takie coś sie może przydarzyć każdemu
_________________
CA0
Galant II
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 12-09-2009, 23:11   

na szczęście szkody nie okazały się zbyt duże. jedynie co to tylko lampa prawa przednia została całkiem rozbita. zderzak w jednym miejscu pęknięty (pod tablica rejestracyjną więc nie widać) no i błotnik do naprawy.
dzisiaj dokonałem paru kosmetycznych zmian

kolega pepi przy pracy z moim misiem

a tak wygląda po złożeniu wszystkiego

jeszcze tylko w tym tygodniu lakiernia i autko cacy :D
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.