 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.8 GLX 96R. - PIASTA POTRZEBNA |
Autor |
Wiadomość |
t0mi
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GLX 96r. 116KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 20-03-2012, 14:03 Carisma 1.8 GLX 96R. - PIASTA POTRZEBNA
|
|
|
Witam.
Potrzebuje pilnie tylną piastę (lewa) do w.w. autka, najlepiej używaną - może komuś leży i się kurzy. Moja już ledwo zipie... A zipie baaardzo głośno.
Z tyły są hamulce tarczowe oraz ABS. Szpilki oczywiście 114.3
Prosze o info na PW.
Pozdrawiam.
Tomek.
P.S.
Gdyby lewa część linki hamulca ręcznego też gdzieś komuś zalegała to z chęcią porozmawiam . |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-03-2012, 21:09
|
|
|
mam cały zestaw: piasty, hamulce z ABS, wahaczami L+P, tyle że na bębnach 4x114,3, nawet linki ręcznego są
leży tylko i rdzewieje w ciemnym garażu
niestety z tarczowymi hamulcami będzie troszkę trudniej dostać |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
t0mi
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GLX 96r. 116KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 20-03-2012, 21:27
|
|
|
Chooper napisał/a: | mam cały zestaw: piasty, hamulce z ABS, wahaczami L+P, tyle że na bębnach 4x114,3, nawet linki ręcznego są
leży tylko i rdzewieje w ciemnym garażu
niestety z tarczowymi hamulcami będzie troszkę trudniej dostać |
Hamulce są na tarczach, a do tego kołnierz ABS zewnętrzny.
Nic, piastę znalazłem niby ale z linkami większy problem będzie.
Rodzai zacisków ze 3 w tym modelu. A ja mam linki obustronnie zakończone trzpieniem - nawet na allegro nie ma
No nic... może się w końcu trafią... gdzieś tuż obok dokładki MSX
Dzięki za zainteresowanie.
Jak skończe ją szykować to się pochwale
Moją białą perełką |
|
|
|
 |
Monday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6+Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2012, 10:32
|
|
|
tutaj masz coś takiego - piasta, tylko ze to nówka jest no i wiadomka że cena większa;) |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-03-2012, 21:02
|
|
|
z linkami do przedliftu na tarcze faktycznie jest problem, pamiętam, że nowe były abstrakcyjnie drogie
podpowiedź
za 250-300 kupisz cały kompletny zestaw do poliftu na tarczach (wahacze, piasty hamulce, + linki)
dochodzi koszt geometrii i zbieżności
minus
- wejdą koła 15" lub większe
plus
- lepsze hamowanie |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
t0mi
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GLX 96r. 116KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2012 Posty: 3 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 29-03-2012, 17:43
|
|
|
Jakby ktoś szukał:
Linki dostępne zamienniki - ciężko bo ciężko, ale za 55zł udało się.
Piasty - W naszych miśkach można się bardziej pobawić.
Koronki ABS są odkręcane, więc 10 minut dłużej a każda piasta o odpowiednich rozmiarach będzie pasować.
Póki co uciekam od nowych kosztów - wczoraj pod blokiem zniknął mi już i tak uszkodzony wkład lusterka ;/
A jeszcze chciałbym popracować nad lakierem, ale i tutaj wygląda na to, że bez fachowca się nie obejdzie - odpryski, ubytki, zatarcia, pierwsze ślady rdzy.
Bądź co bądź w poszukiwaniu czegoś do bynajmniej mojej wersji zawieszenia trzeba mieć nieco więcej cierpliwości.
Dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
|
|