[EA5A/W 2.5] Skrzynia przedliftowa |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2012, 07:24 [EA5A/W 2.5] Skrzynia przedliftowa
|
|
|
Czy ktoś może sprawdzić jaki kolor silikonu widać u niego w obudowie skrzyni przedliftowej? - chodzi o tą z przyciskiem HOLD, bez tiptronica.
A konkretne miejsce to łączenie komory hidrokinetyka z przekładnią. U mnie jest czerwony silikon i staram się dociec czy to oznacza, że skrzynia była już rozkręcana (bo o ile pamiętam oryginalnie jest biały - ala Dirco). |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-03-2012, 08:11
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | U mnie jest czerwony silikon i staram się dociec czy to oznacza, że skrzynia była już rozkręcana | Dobry temat! U mnie też jest czerwony silikon, ale w tym miejscu, o które pytasz to nie wiem, u mnie jest napewno pod miską olejową. Też się zawsze zastanawiałem po co rozbierać skrzynię automatyczną w 2.0? |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 27-03-2012, 12:13
|
|
|
Darku kolor czerwony, a w sumie po 11latach to już różowy heh Zresztą:
 |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-03-2012, 12:44
|
|
|
chodziło mi tak na wysokości filtra , bo ten dekielek to się łatwo zdejmuje
konkretnie zmierzam do ustalenia, czy z moją skrzynką wiązała się już naprawa wałka |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-03-2012, 17:22
|
|
|
O widzę pod miską też. Więc znowu czegoś się dowiedziałem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-03-2012, 00:25
|
|
|
Czerwonych raczej nie daja na I moztaż...... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2012, 18:40
|
|
|
Tez miałem w przedlifie czerwony. Konwerter jak w zegarku padł przy 172k km wiec raczej nie była rozbierana. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-03-2012, 22:20
|
|
|
moja ma 183 tkm, parę razy z kicka korzystałem (a to przyśpiesza "ten" moment) - zobaczymy...
w każdym razie - jak widać - czerwony silikon był tam stosowany normalnie |
|
|
|
 |
|